• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer. Iedereen! Pas als je overlijd in deze RPG, ben je echt dood.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 22:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    ik keek naar het kleine meisjeswolf. Toenstraks was het een meisje van 4 geweest shcat ik. dat was jong ze mocht geen zwerver wrodne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lucy.
    In mijn wolf gedaante deins ik achteruit. Er stonden 4 vampiers voor me ik rook ze namelijk. Ik vond de stank overweldigend. Ik gromde zachtjes want de laatste keer dat ik een vampier vertrouwde was het bijna mijn dood. Dacht ik in mezelf. 'We willen je helpen.' Zei een jonge vrouw met bruin lang haar. Ik keek naar hun het liefst zou ik ze willen doden want we waren geboren vijanden. Ik jankte zachtjes maar nog net hoorbaar.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    "Ik weet dat we stinken en dat je instinct zegt voor ons te vluchten, maar wij zijn anders. Wij vallen je niet aan. We kennen weerwolven, we zijn met ze bevriend. We vormen absoluut geen bedreiging voor je," ik snapte het kleine meisje heel goed, maar probeer haar toch gerust te stellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucy.
    In Carlisle's ogen zag ik eerlijkheid en iets oprechts. Iets in mij zei dat hij de waarheid zag. Eerlijk gezegt wou ik zo een andere weerwolf wel zien, maar ik gaf geen kik. Ik was bang. Bang voor alles. Carlisle stapte naar voren en hurkte een paar meter voor me neer. Hij stak zijn hand uit. 'Je kunt ons echt vertrouwen.' Zei hij met een mooie diamantachtige glimlach.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    bella
    Laat het an mij over dacht ik en edward knikte. 'Hoe heet je=´ vroeg ik zo lief mogelijk. ´L/lucy´stamelde ze- ´MIjn beste vriend en het vriendje van mijn dochter is een weerwolf´Vertelde ik haar. ze keek me aan. ik vertelde er meer over. Daarna over ons. toen probeerde ik haar bij ons te alne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    bella
    Laat het an mij over dacht ik en edward knikte. 'Hoe heet je=´ vroeg ik zo lief mogelijk. ´L/lucy´stamelde ze- ´MIjn beste vriend en het vriendje van mijn dochter is een weerwolf´Vertelde ik haar. ze keek me aan. ik vertelde er meer over. Daarna over ons. toen probeerde ik haar bij ons te alne
    [Ik ben in wolfgedaante dus ik kan niet praten xD en wat betekent Aine?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Mensen, ik ga slapen want ik ben kapot. Ik ga morgen weer verder! Tot morgen! <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Spaarkoe schreef:
    (...) [Ik ben in wolfgedaante dus ik kan niet praten xD en wat betekent Aine?]
    owja danhoorde ik eht van calisle. eht bedoelde laten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caine schreef:
    [Mensen, ik ga slapen want ik ben kapot. Ik ga morgen weer verder! Tot morgen! <3]
    kan je wel een topic RPG 6 maken want deze is bijn vol :S[]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Lucy.
    Ik keek naar de vrouw met het bruine haar. Carlisle vertelde mijn naam en vertelde over haar familie en vrienden. Ze leken toch niet zo slecht. Er was hier een roedel in de buurt dat vond ik het fijnste ik was niet alleen. Met blijheid dat in mijn wolvenogen gezien kon worden, zette ik een stapje naar voren.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    bella
    uiteindelijk durfde ze het tog aan. IK liep naar haar toe en stelde me voor. Ze veranderde terug en ik zette haa rop mijn rug. Ze was erg moe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella.
    onderweg had ik haar opnieuw gepakt omdt ze bijna in slaap viel. In het huis legde ik haar zachtjes in bed. Renesmee zou het wel leuk vinden. Ik deet de deken over haar heen en sloot zachtjes de deur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    zachtjes liep ik naar beneden. 'Ik heb haar neergelegd en ondergedekt'zei ik tegen Esmé die knikte. ik ging met Edward op de bank en hing op zijn schoot. VAn boven werd er gegild. snel stormde ik naar boven waar LUcy woelde en weer schreeuwde. Zweet parrelde op haar hood. ik ging ernaast zitten en heild haar vast. 'sSsst het is goed' ze schrok wakker recht overiend.. Ik nam har op mijn schoto en wiegde haar heen en weer. 'Sstt het was maar een nachtmeerrie, ik ben er het is goed' langzaam werd ze weer rustig. Ik stond even op voor water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [waarom is er niemand meer????:(:(:(:(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    de volgende ochtend werd Lucy wakker. 'Bedankt voor vanacht'zei ze en glimlachte. Ik knikte. IK rook etensgeuren uit de keueken en lucy snelde zich er ook snel heen. yeey heel den acht opgebleven


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan