• ik en twee collegas zouden lekker naar de efteling gaan in de herfst vakantie voor onze opleiding.

we hadden de kaarten al afspreek tijd afspreek plek alles.

en nu heeft haar moeder een vakantie geboekt en moet ze per see mee.

dit is al de zoveelste keer dat ze dit flikt en ik ben nu super kwaad en dan wordt ze kwaad op mij.

wil gerust schelden maar houd het maar beleefd

iemand kleineren online is ook pesten!!!

underworld95 schreef:
    de moeder wist het al eerder al maanden

Dan ligt het toch aan die moeder, niet aan je collega.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Nou niet op vakantie gaan omdat je dochter 1 dagje naar de Efteling gaat vind ik ook dikke onzin :'D ik geef die moeder groot gelijk ^^

-

Ik wordt met dt, are you serious?

Volgens mij ligt het dan toch echt aan die moeder, hoor. Daar kan die collega toch niets aan doen? Ik snap best dat je dan eventjes baalt, maar het is zo te zien niet jouw collega's schuld..
    En ik begrijp ook best dat zij lekker op vakantie wil met haar dochter. Dat is toch best logisch?

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 0:39 ]

I can't even think straight.

neem je ook foto's va-

oke ik stop al, maar da's wel kut ja! en dan had die moeder dat maar eerder moeten melden!

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Doncaster schreef:
    Je vriendin kan er weinig aan doen, maar ik snap dat je kwaad bent als ze dit al eerder heeft geflikt.

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

heb ook zo`n vriendin, de dochter van mijn moeders vriend. niet alleen dat, als je een uur met haar afspreek en je een half uurtje later komt is ze dan ook nog niet klaar!! laatst nodigden we ze (de vader, die meid en haar broer) mee om mee te gaan naar een vakantiehuis. toen wbelde de vader paar dagen eerder op zeggend van dat de meid naar de kerk moest. toen mijn moeder begon te schelden (HALLELUYAY, EINDELIJK) was de kerk alleen op vrijdag en kon ze die zaterdag komen. Niet dat het gezellig was met haar ofzo , aangezien ze de hele tijd afstandig deed.

maar mijn point: ken het gevoel. vooral als het telkens is en steeds weer dezelfde persoon

-

Baskuh schreef:
    neem je ook foto's va-

oke ik stop al, maar da's wel kut ja! en dan had die moeder dat maar eerder moeten melden!

Dat wilde ik ook al vragen, tweeling van me. JAT MIJN TEKST NIET, WROAH! >=]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Doncaster schreef:
    Je vriendin kan er weinig aan doen, maar ik snap dat je kwaad bent als ze dit al eerder heeft geflikt.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

en ze flikt het nu ook met de twilight night waar we hhen zouden gaan en weer luisterd ze weer braaf naar mama

ik vraag er nooit meer voor niks trut dat ze is

sorry moest even sluit hem maar geef ik niks om

iemand kleineren online is ook pesten!!!

Dus die vriendin zou de vakantie moeten afzeggen om met jou naar de efteling te gaan? :'D

Ga gewoon met iemand anders...

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Midna schreef:
    Ok... waarom word jij kwaad? op wie.. op je vriendin? lijkt me best lullig, aangezien zij er niks aan kan doen dat ze mee moet.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Genius schreef:
    Nou niet op vakantie gaan omdat je dochter 1 dagje naar de Efteling gaat vind ik ook dikke onzin :'D ik geef die moeder groot gelijk ^^

It's time to be happy again.

Genius schreef:

Dit, plus het feit dat zij er ook weinig aan kan veranderen. Zoals ik je nu zie, lijk je me niet eens volwassen genoeg om te 'werken' of überhaupt zoiets, als de Efteling, zonder je ouders te ondernemen. Als je hierdoor een flinke ruzie gaat uitlokken... You've got a long, long way to go!

Let it come and let it be

underworld95 schreef:
    en ze flikt het nu ook met de twilight night waar we hhen zouden gaan en weer luisterd ze weer braaf naar mama

ik vraag er nooit meer voor niks trut dat ze is

sorry moest even sluit hem maar geef ik niks om

Dusss, jij luistert nooit naar je mams?
    Lekker respect heb je dan. Ik geef die vriendin van jou groot gelijk (:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Wat zielig voor die vriendin van je dat je boos op haar wordt terwijl ze er helemaal niks aan kan doen. Haar moeder boekt toch, niet zij?

"Promise not to forget."