• ik en twee collegas zouden lekker naar de efteling gaan in de herfst vakantie voor onze opleiding.

    we hadden de kaarten al afspreek tijd afspreek plek alles.

    en nu heeft haar moeder een vakantie geboekt en moet ze per see mee.

    dit is al de zoveelste keer dat ze dit flikt en ik ben nu super kwaad en dan wordt ze kwaad op mij.

    wil gerust schelden maar houd het maar beleefd


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ok... waarom word jij kwaad? op wie.. op je vriendin? lijkt me best lullig, aangezien zij er niks aan kan doen dat ze mee moet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het altijd dom als mensen boos worden omdat iemand boos is op hem/haar (krul)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Die vriendin kan er niks aan doen dat ze mee moet op vakantie, maar het zou wel even aardig zijn geweest als ze dat had gezegd. Haar moeder zou vast niet in 1 dag een vakantie hebben geboekt en alles?

    Trouwens, als je daar bent, ga naar de musical Droomvlucht! =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zij kan er toch niks aan doen dat haar moeder een vakantie boekt, of wel soms?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou ook boos zijn, maar dan op die moeder, niet op je vriendin. Zij kan er niks aan doen. Maar wat kún je er aan doen? Niks, het is gewoon balen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    De Efteling is sowieso leuk, booyah of die vriendin meegaat of niet :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    De Efteling is sowieso leuk, booyah of die vriendin meegaat of niet :Y)



    -moest er even uit-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Je vriendin kan er weinig aan doen, maar ik snap dat je kwaad bent als ze dit al eerder heeft geflikt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    en het nog voor haar opleiding ook


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    RStyles schreef:
    Zij kan er toch niks aan doen dat haar moeder een vakantie boekt, of wel soms?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    de moeder wist het al heel lang dat we zouden gaan


    nu ben ik onderhand bang om naar werk te gaan omdat ik bijna 100% zeker weet dat ik me baas zijn vrouw en waarschijnlijk me collegas op me dak ga krijgen

    en 9 van de 10x gaat het zover dat ik jank erna en dan is me baas in een x poeslief ja dag ben niet op me achterhoofd gevallen

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:33 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Die vriendin kan er niks aan doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ze had tegen de moeder kunnen zeggen van ik kan niet mee ik ga dan naar de efteling toe


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    underworld95 schreef:
    Ze had tegen de moeder kunnen zeggen van ik kan niet mee ik ga dan naar de efteling toe


    Gaat moeilijk als ze mee MOET..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    de moeder wist het al eerder al maanden


    iemand kleineren online is ook pesten!!!