• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Ik leunde tegen hem aan. ''Ik ben een beetje duizelig,'' Fluisterde ik zachtjes, en bleef staan. In de hoop dat het draaierige gevoel minder zou worden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jane
    In Villa Cullen waren heel veel personen aanwezig. Niet alleen vampiers, maar ook mensen en weerwolven en zelfs... een halfvampier? Dat kleine meisje? Wat zou ik er veel voor over hebben om haar in mijn handen te krijgen.
    Langzaam sloop ik dichterbij. Ik trok mijn kap diep over mijn ogen en schoot als een schaduw langs de bomen.
    Ik moest nog afrekenen met Vladimir en Stefan, maar de geur van de halfvampier was te sterk... te verleidelijk...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Hmm, ik denk dat Stefan weg is... Hij is boos, omdat ik jou koos inplaats van hem...' zei ik somber. 'Ik wist niet wie ik moest kiezen.' Als ik zou kunnen blozen, had ik dat lichtelijk van schaamte gedaan. Ik schreef mijn nummer ondertussen op en gaf het briefje aan Elena.

    Maggie
    Ik liep terug naar de woonkamer, naar Carlisle. 'Is er iets, Carlisle?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam
    Plotseling viel Emily tegen me aan en zei dat ze duizelig was. Ik greep haar vast en ondersteunde haar.
    'Wil je dat ik je draag? Of moeten we maar met de auto gaan?' vroeg ik bezorgd.
    'Misschien is het beter als je even gaat zitten tot het voorbij is... Carlisle loopt heus niet weg.' Ik hield mijn armen stevig om haar heen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Didyme
    Ik schrok. Ik zag Jane dichterbij komen en ik rende naar boven naar het enige lekkere bloed. Esmé di net naast me kwam staan rende geschrokken meqt me mee. Ik stormde de kamer in waar Jane met Nessie in haar armen bij het raam stond en er al uit sprong.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee
    Langzaam werd ik wakker, en ik stond op van mijn bed. Ik sloop weg, om de natuur in te gaan, diertjes te zoeken. Zoals die vogels. Ik schoot ongezien langs Carlisle en Maggie heen en liep daarna naar buiten. Ik was nog moe, dus kon nog niet goed zien. Dus ik zag Jane ook niet...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Opeens kwam Maggie naar me toe en vroeg of er iets aan de hand was. Ik kon niet liegen tegen Maggie en waarom zou ik ook?
    'Ik maak me zorgen. Om iedereen hier. Er is zoveel gebeurd de laatste tijd en...' ik wist de woorden niet meer te vinden en hoopte dat Maggie me begreep.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    'Weet je zeker dat je mee gaat naar villa Cullen?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maggie
    'Gewoon rustig blijven, Carlisle. En hebben ze je niet nodig in het ziekenhuis? Daar kan je ontspannen om zorgzaam te zijn.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik slikte. ''Het spijt me dat ik je broer heb weggejaagd.'' Ik meende het, want, nouja. Nu was hij een soort van beetje eh.. Alleen? ''Ik ga mee naar de Cullens. En als je met niemand wilt praten, of niemand wilt laten luisteren praten we gewoon Roemeens.'' Glimlachte ik terwijl ik het nummer in mijn blackberry opsloeg.

    Emily
    ''Ik voel me goed. Dragen is ook goed.'' Glimlach ik met een lief stemmetje. Ik voelde lichte hoofdpijn en duizeligheid die de misselijkheid sterker maakten, maar ik wilde geen onnodige paniek van Sam.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wacht! Nu klopt het niet meer. Didyme zei net dat ze Jane met Nessie zag wegrennen en in de reactie daarna rent Nessie net richting Jane. WHAT'S THE RIGHT ONE? Er zijn geen twee Jane's en ik kan me ook niet opsplitsen xd]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [Wacht! Nu klopt het niet meer. Didyme zei net dat ze Jane met Nessie zag wegrennen en in de reactie daarna rent Nessie net richting Jane. WHAT'S THE RIGHT ONE? Er zijn geen twee Jane's en ik kan me ook niet opsplitsen xd]


    [Buiten XD. Ik heb niet gezien dat Jane naar binnen ging XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    'Nee, nee. Wat als ze me hier nodig hebben? Jane is nog steeds in de buurt, ik wil mijn gezin niet achterlaten.'

    Sam
    'Goed, dan draag ik je.' Ik tilde haar moeiteloos van de grond en hield haar in mijn armen terwijl we met snelle pas naar Villa Cullen liepen. Ik hoopte dat Carlisle haar kon helpen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik zuchtte. Daarna knikte ik. Ik vond het niet leuk dat Stefan me niet begreep. Dat liet ik ook merken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Oke :'D]

    Jane
    Met één sprong was ik een kamer ingesprongen. De geur van het meisje was hier enorm sterk, maar ze was er niet meer. De geur verplaatste... naar buiten. Ik draaide me met een ruk om en sprong opnieuw het raam uit. Ik zag nog net een bos bruin haar tussen de bomen verdwijnen.
    Het was jaagtijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen