• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Maakt niet uit... uuhh... Emily moet zwanger zijn toch? :3]

Ik zucht. Misschien was eventjes slapen toch wel een goed idee. Maar Bella. Het liefste wilde ik haar zoeken. Ik dacht na over wat er allemaal gebeurd is. Door Maggie zat/lag ik hier nu. Als zei niet had gezegt dat ik loog...

Jaah :9~

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Oke, dan zijn ze nu weer terug van vakantie en ben jij misselijk en zo? En wil je naar Carlisle toe om te checken of je zwanger bent? Ik zeg maar wat 8D]

Vladimir
    Ik glimlach. 'Als je me nodig hebt, dan kun je me altijd roepen, of tenminste, een sms sturen, aangezien ik een telefoon heb,' zei ik fronsend. 'Si daca ar Embry sa va dezamagesc, eu sunt aici pentru tine.' Ik zei de laatste zin in het Roemeens, voor het geval iemand ons afluisterde.
    En als Embry je in de steek zou laten, ik ben er voor je.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Fine to me ^-^

Emily
    De vakantie was.. Verhelderend. Ik had zoveel tijd met Sam, en voor nu zou ik er weer tegenaan kunnen. Wat wel verschrikkelijk was, waren de misselijkheden die ik de afgelopen dagen had gehad, eenmaal thuis dacht ik toch dat het tijd was voor een bezoek aan Carlisle.

Leave schreef:
    Jaah :9~

[Haakjes, AUB. ;').]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik zucht nog maar eens. Mijn ogen vallen langzaam dicht en voor ik er wat aan kan doen lig ik in een diepe slaap.

Elena
    Ik glimlach, en krijg van die zachtroze blosjes op mijn wangen. ''Ga anders mee naar de Cullens? Ik moet Esmé mijn excuses maken voor mijn gedrag, en misschien is Stefan daar.'' Ik glimlachte bemoedigend, en legde mijn hand even op zijn arm. De koelte van vampiers was ik gewend, dus ik stoorde me er niet langer aan.

Sam
    We waren weer thuis en ik had nog nooit zo'n fantastische vakantie gehad. Het was heerlijk geweest om even niet gezien te worden als alfa, als leider, maar als vriend... verloofde... geliefde.
    We waren allebei 100% ontspannen, maar nu we terug waren, merkte ik dat Emily steeds vaker misselijk was.
    Zou het dan echt zo zijn? Zou ze zwanger zijn?
    Ik begon al te stralen bij het idee alleen al.

[ik ga slapen tot morgen!]

Carlisle
    Zuchtend liep ik heen en weer door de kamer, ik begreep niet wat er aan de hand was. Esmé zorgde voor een vampier en wat mensen en ik... ik was de weg helemaal kwijt.
    Ik bleef ijsberen, met mijn handen op mijn rug en sloot mijn ogen om de buitenwereld af te sluiten.
    Waar waren de rest van mijn zoons en dochters?

Emily
    Ik glimlachte een moment naar Sam. ''Ga je mee naar Carlisle? Dan kun je de Roedel vertellen dat je terugbent.'' Ik wist zijn antwoord al, maar toch vroeg ik het.

Sam
    'Ja, natuurlijk ga ik met je mee,'
    Ik sloeg mijn arm stevig om haar heen, drukte nog een kus op haar kruin en toen gingen we samen op pad naar Carlisle. Onze band was nog nooit zo sterk geweest.

Didyme
    Ik keek uit het raam of ik iemand zag en een geur vulde mijn neus. Mijn adem stokte. Dat was Jane's geur!

I'm finally back, Finally after a Year break