• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 23:28 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    "Nessie!" Mijn harde houdign viel weg terwijl ik het meisje in mijn armen hield. "Wat is er gebeurd!" -Jake-

    Renesmee
    'Lang verhaal. Ik wilde naar jou toe,' grinnikte ik. Ik gaf hem een grote knuffel en bleef hem strak vasthouden, zodat ik niet zou vallen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik ontspande wat. ''Ja, euh, nou normaal staan er geen jongens voor mijn deur zo laat.'' Geef ik schaapachtig toe, en ga opzij zodat hij binnen kan komen. Aankleden komt straks wel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik glimlach om haar woorden maar blijf de misschien wel vijandige vampier in de gaten houden. "Worden we aangevallen nessie? Waar zijn Bells en.. je vader?" Ik kijk weer naar de vampier.

    Renesmee
    Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee.. En we worden niet aangevallen.' Ik legde mijn hand op zijn wang en liet zien dat er niets aan de hand was.

    Vladimir
    Ik knikte even dankbaar omdat ze opzij ging, en ik liep naar binnen. Nu stond ik tegenover haar.
    'Is het erg dan? Dat ik hier ben, enzo?' vroeg ik, nog steeds zoals altijd vriendelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    ''Niet echt. Je bent eerlijk gezegd de enige. Embry is wachtlopen. En verder is ieder ander klef aan het doen.'' Zucht ik, terwijl ik de deur sluit en naar de bank loop. Daar ligt nog een shirt en een joggingbroek.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik liep achter haar aan. 'Wat bedoel je met klef doen? Oh, van Jacob en Renesmee, en Sam en Emily, bedoel je?...' vroeg ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik knik naar Renesmee. "Bedankt Nessie." Ik kus haar op haar wang en kijk dan naar de vampier voor me. "Wie ben je?" Mijn stem is nu al wat vriendelijker maar ik heb er nog steeds geen goed gevoel over.

    Elena
    Ik strijk een pluk achter mijn oor, en knik. ''Ja.. En soms wel meer dan dat.'' Lach ik zachtjes, en draai me even om naar Vladimir. ''Kun je eh.. Omdraaien?'' Vraag ik met een schaapachtig glimlachje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vladimir
    Ik lach even en sta dan opeens op de gang, zodat ze de privacy heeft die ze nodig heeft. Ik lach nog steeds zacht, maar echt zacht, bijna onhoorbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme.
    Ik sta aan de kant van de Cullens ik wil het vegatarisme leren en vooraltijd weg bij de Volturi dat is mijn vroegere leefplaats. Ik heb van al mijn fouten geleerd en zal ze niet nog is maken. Ik vind het vereselijk hoe Aro regeerd. Hij is wel mijn broer. Zei ik beteuterd. Zei ik terwijl ik naar Jacob keek en Renesmee die me nu opviel. Ik keek vanaf mijn knieën top tot teen naar haar. 'je bent goed gegroeit sinds de aanval.' Zei ik met mijn mooiste glimlach


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik fronsde naar de vampier. Kende hij Renesmee. "Ik ben Jacob en het is mijn taak Nessie veilig te houden.." Ik zei het boos en dreigent.

    Renesmee
    Ik glimlach even naar Didyme, en kruip dichter tegen Jake aan. Ik was behoorlijk moe, tenminste, dat merkte ik zelf.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik glimlach even, en doe als hij op de gang staat, mijn badjas uit. Ik sta nu alleen nog in mijn kanten ondergoed en bh. Vluchtig trek ik het t-shirt over mijn hoofd, maar blijf haken. ''Verdorie, heb ik weer.'' Zucht ik, als ik vastzit in mijn oorbel, maar niet echt zie hoe ik los moet komen. ''Eh, hulp gevraagd. Meisje vast aan oorbel met haar t-shirt.'' Zeg ik wat beschaamd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 22:18 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.