• Ik ben nu echt ongelofelijk moe, 2/3 weken slaap ik al te weinig, ga te laat naar bed, word voor mijn wekker wakker en heb constant enorm chaotische dromen en nachtmerries, dan heb ik in de weekenden zo'n leuk vriendje dat al om 8 uur wakker word. En nu val ik bijna om van de slaap, daarom ga ik eens vroeg naar bed, kijken of ik in slaap kom.
    Zijn er nog meer mensen moe?


    Your make-up is terrible

    Ja, ik krijg mezelf niet vroeg in bed, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja, ik sliep ook slecht de afgelopen 2 weken
    maar nu valt het wel mee
    probeer om wat vroeger naar bed te gaan

    Mitchell, laat die arme meid toch slapen!

    <3


    Life is hard and then we die

    Wat maakt het uit dat ie om 8 uur al wakker is, kan jij nog wel slapen :W


    -

    Ik ben echt de hele week al té moe. Ik slaap zo 12 uur 's nachts en dan overdag ook nog dutjes van anderhalf uur...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Moi, ik slaap laat en ben vroeg wakker. Maar in de vakantie's slaap ik bij.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, ik slaap altijd te weinig.
    Komt ook omdat mijn moeder wil dat ik ook in het weekend voor hafl tien mijn bed uit ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Doodmoe. Ik kan alleen niet vroeg gaan slapen vandaag.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het beste kun je iets ontspannends doen, voordat je gaat slapen (: En warme melk met honing is ook erg lekker ^^ Verder misschien muziek luisteren in bed? Ik weet niet in hoeverre dat lukt... ademhalingsoefeningen kunnen ook helpen (: Zodat je rustig wordt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben nu op uitwisseling, skip de helft van de nachten en ben echt dóódóp.
    Zal echt blij zijn als ik vrijdag weer thuiskom <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ben bekaf. Het probleem is alleen dat ik al vet veel slaap. Waarschijnlijk ben ik dus gewoon moe door mijn verkoudheid.


    Happy Birthday my Potter!

    Ardency schreef:
    Ik ben nu op uitwisseling, skip de helft van de nachten en ben echt dóódóp.
    Zal echt blij zijn als ik vrijdag weer thuiskom <3

    Aaah, dat is het waard toch? (: Ik heb echt geweldige herinneringen aan mij uitwisseling in ieder geval!

    OT: Ja, ik ga elke nacht te laat naar bed.. ik moet ook zo vroeg op.. =/


    ars moriendi

    Ja, ik ook wel.
    Tijdens de week geraak ik al niet vroeg in bed en dan slaap ik slecht.
    En in het weekend blijf ik met mijn vriend tot 2u of later op en dan slaap ik onrustig, waardoor ik verschrikkelijk moe opsta.
    Ik raak niet meer uitgerust


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had dat ook, totdat mijn broertje melotine kreeg (door zijn PDD-NOS kreeg hij zijn gedachtenstroom niet weg en sliep hij superslecht) en ik neem dan altijd een kleinere dosis en slaap zo weg (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil echt herfstvakantie, maar ik moet nog een week wachten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one