• Ik ben nu echt ongelofelijk moe, 2/3 weken slaap ik al te weinig, ga te laat naar bed, word voor mijn wekker wakker en heb constant enorm chaotische dromen en nachtmerries, dan heb ik in de weekenden zo'n leuk vriendje dat al om 8 uur wakker word. En nu val ik bijna om van de slaap, daarom ga ik eens vroeg naar bed, kijken of ik in slaap kom.
    Zijn er nog meer mensen moe?


    Your make-up is terrible

    Litwick schreef:
    Ik ben bekaf. Het probleem is alleen dat ik al vet veel slaap. Waarschijnlijk ben ik dus gewoon moe door mijn verkoudheid.


    het kan ook stress zijn
    ik slaap ook heel veel, en dan was ik alsnog moe
    maar het kan ook door je verkoudheid komen

    ik ben ook moe maar graak niet in me bed, ik moet altijd nog leren of ik wil nog lezen of schrijven en jaa

    Kuyt schreef:
    (...)
    Aaah, dat is het waard toch? (: Ik heb echt geweldige herinneringen aan mij uitwisseling in ieder geval!

    OT: Ja, ik ga elke nacht te laat naar bed.. ik moet ook zo vroeg op.. =/


    Ik heb de pech dat geen enkele van mijn vriendinnen in deze groep zit, dus val ik er compleet buiten. En alleen in de bus/metro zingen, als enige niets aangeboden krijgen als er eten wordt uitgedeeld en ook nog eens een uitwisselingsstudent hebben die je écht niet mag, is niet leuk, dat kan ik je vertellen.
    Daarom wil ik ook zo graag naar huis... Iedere avond zit ik nog tot láát met allemaal mensen te sms´en en msn´en.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Voiceless schreef:
    Ja, ik krijg mezelf niet vroeg in bed, haha.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ardency schreef:
    (...)

    Ik heb de pech dat geen enkele van mijn vriendinnen in deze groep zit, dus val ik er compleet buiten. En alleen in de bus/metro zingen, als enige niets aangeboden krijgen als er eten wordt uitgedeeld en ook nog eens een uitwisselingsstudent hebben die je écht niet mag, is niet leuk, dat kan ik je vertellen.
    Daarom wil ik ook zo graag naar huis... Iedere avond zit ik nog tot láát met allemaal mensen te sms´en en msn´en.

    Hè, wat vervelend zeg.. hoelang zit je er al? Kun je niet nog aansluiting zoeken bij anderen? Ik weet nog dat ik van mijn groep ook niemand kende, maar ik leerde hen kennen in die week en sommigen zijn nog altijd vrienden van me.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Hè, wat vervelend zeg.. hoelang zit je er al? Kun je niet nog aansluiting zoeken bij anderen? Ik weet nog dat ik van mijn groep ook niemand kende, maar ik leerde hen kennen in die week en sommigen zijn nog altijd vrienden van me.


    Nah, ik mag mijn groepsleden gewoon niet zo. Ze zijn allemaal ongelofelijk mainstream, net kopietjes van elkaar qua kleding, muziek en de manier waarop ze praten (laten we het maar even de manier MTV-reallifesoap noemen, met ¨OHMAIGAAAAAWSH¨ als stopwoordje). Liever erbuiten staan dan daarbij horen. Hoewel er nog wel een paar andere meisjes zijn die er niet echt bijhoren, maar dat is meer omdat ze veel te verlegen zijn. Ik loop doodleuk door die stad in gothickleding en dat vindt iedereen maar raar, haha.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lol, eerder naar bed dan :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ardency schreef:
    (...)

    Nah, ik mag mijn groepsleden gewoon niet zo. Ze zijn allemaal ongelofelijk mainstream, net kopietjes van elkaar qua kleding, muziek en de manier waarop ze praten (laten we het maar even de manier MTV-reallifesoap noemen, met ¨OHMAIGAAAAAWSH¨ als stopwoordje). Liever erbuiten staan dan daarbij horen. Hoewel er nog wel een paar andere meisjes zijn die er niet echt bijhoren, maar dat is meer omdat ze veel te verlegen zijn. Ik loop doodleuk door die stad in gothickleding en dat vindt iedereen maar raar, haha.

    Echt balen voor je.. nouja, probeer van die laatste paar dagen nog maar het beste te maken en geniet vooral nog even van het land waarin je zit (:


    ars moriendi

    Genius schreef:
    Wat maakt het uit dat ie om 8 uur al wakker is, kan jij nog wel slapen :W


    Hij vind het leuk om naar me te kijken en dan tegen me te gaan praten na een tijdje en dan word ik wakker. :'D

    Winterfell schreef:
    Het beste kun je iets ontspannends doen, voordat je gaat slapen (: En warme melk met honing is ook erg lekker ^^ Verder misschien muziek luisteren in bed? Ik weet niet in hoeverre dat lukt... ademhalingsoefeningen kunnen ook helpen (: Zodat je rustig wordt.


    Ik weet het, maar ik lust geen warme melk met honing en het is superdikmakend, geen optie voor mij.
    Maar meestal word ik wakkergehouden op msn, door iets wat uitgepraat moet worden, mensen die hulp nodig hebben en die ik dan niet alleen wil laten, dan wil ik daarna zo snel mogelijk mij bed in en niets anders meer doen.


    Your make-up is terrible

    Ik snap wat je bedoeld, hoewel ik gelukkig nog geen nachtmerries etc heb. Maar nu ik in het laatste jaar middelbare school zit dompelen ze me echt onder in het werk. Elke leerkracht plant maar en beslist maar, zonder naar onze mening of die van andere leerkrachten te luisteren. Het is echt gekkenwerk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Lieverdje jij gaat nu lekker naar bed en dit keer zal ik helemaal niet meer tegen je praten. Alleen maar kijken en genieten van dat wat ik zie (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik ben ook echt heel moe :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ardency schreef:
    (...)

    Nah, ik mag mijn groepsleden gewoon niet zo. Ze zijn allemaal ongelofelijk mainstream, net kopietjes van elkaar qua kleding, muziek en de manier waarop ze praten (laten we het maar even de manier MTV-reallifesoap noemen, met ¨OHMAIGAAAAAWSH¨ als stopwoordje). Liever erbuiten staan dan daarbij horen. Hoewel er nog wel een paar andere meisjes zijn die er niet echt bijhoren, maar dat is meer omdat ze veel te verlegen zijn. Ik loop doodleuk door die stad in gothickleding en dat vindt iedereen maar raar, haha.


    Probeer dan aardig te zijn tegen die verlegen mensen. Als je hen wat kan laten openbloeien, om het zo verkakt te zeggen, kunnen ze echt massa's meevallen, toch?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Toen ik twaalf was dachten ze dat ik een of andere ziekte had waardoor ik niet kón slapen. Heel lastig, maar dat was niet het probleem. Ik vind het echt vervelend voor je maar het slechtste wat je op dit moment kunt doen is slaappillen nemen. Die werken verslavend en voordat je het weet kun je niet meer zonder slapen. Geloof me, dat heb ik ook gehad.
    Veel succes ermee!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Toen ik twaalf was dachten ze dat ik een of andere ziekte had waardoor ik niet kón slapen. Heel lastig, maar dat was niet het probleem. Ik vind het echt vervelend voor je maar het slechtste wat je op dit moment kunt doen is slaappillen nemen. Die werken verslavend en voordat je het weet kun je niet meer zonder slapen. Geloof me, dat heb ik ook gehad.
    Veel succes ermee!


    Ik weet het, ik studeer medicijnen. En een bijwerking ervan is dat je erna nog suf bent en dat wil ik helemaaal niet hebben. -Ik heb op dit moment temazepam, maar die neem ik niet-


    Your make-up is terrible