• Niet zoiets randoms zoals voor spinnen of de bus missen of doodgaan (want daar zijn de meesten wel bang voor denk ik?)
    Maar echt iets geks, zoals voor lepels en idk meer?


    SLOAN.

    Arachibutyrofobie. En ik ben heel erg bang voor vlinders.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 22:13 ]

    Angst voor mensen op Quizlet :$


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zwemmen in de zee...
    Ik ben altijd panisch als ik er aan denk dat er verschillende levende wezens in rond zwemmen die misschien durven bijten...Maar ook omdat ik niet graag heb dat er dingen rond mijn benen zwemmen.


    Ik ben bang van bijna alles wat veren heeft...(kippen, pauwen, zwanen, eenden, parkietjes,...)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    StoryBelle schreef:
    Mensen.
    Ik ben een serieus niet-sociaal persoon...
    Ik ben serieus slecht in conversaties enzo... Ik kijk ook nooit iemand recht aan...

    Er zijn kleine uitzonderingen waarbij ik wel gewoon mezelf kan zijn, maar dan moet ik iemand al erg goed kennen en me er bij op mijn gemak voelen...

    Jij een niet-sociaal persoon? Dat geloof ik niet. Je bent altijd zo lief en uitbundig op Q!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Basecca schreef:
    Angst voor mensen op Quizlet :$

    Ik ben angstaanjagend eng. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Basecca schreef:
    Angst voor mensen op Quizlet :$


    BOE!

    @Annabeth: Meisje, wacht maar tot we elkaar een keer ontmoeten. :Y)
    Ik kan geen conversaie staande houden, ik knik en glimlach gewoon veel.
    Op Q is het anders :'D Jullie zien me niet, ik heb tijd voordat ik een reactie geef...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Samenwerken.. Nja, niet echt bang.. Ik haat et
    Dan moet je in groepjes werken op school.
    Ik ben niet zo iemand van; kom zullen we het samen doen?
    Ik zit dan en denk; Pff, weer niet 'gekozen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, edit:
    Het vreemste deel van mijn angst is; Ik ben bang voor mensen en sociaal contact, maar ik ben ook bang dat mensen me zullen verlaten/alleen laten. (cat) Als in, dat ik geen steun meer heb, geen goede vrienden...

    En ja, dat is enorm contrasterend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voor slakken (bat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    StoryBelle schreef:
    Oh, edit:
    Het vreemste deel van mijn angst is; Ik ben bang voor mensen en sociaal contact, maar ik ben ook bang dat mensen me zullen verlaten/alleen laten. (cat) Als in, dat ik geen steun meer heb, geen goede vrienden...

    En ja, dat is enorm contrasterend.

    Ik krijg jou wel aan het praten, dame. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik durf niet aan mijn hart te voelen, ook niet aan mijn pols of nek. En alles wat met organen en bloed te maken heeft daar grezzel ik van, ben ik bang van. :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Trampolines

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik krijg jou wel aan het praten, dame. (bat)


    :'D Voor zover ik je nu ken, kunnen we wel goed opschieten. ^^
    Dus is het gewoon even spanning breken enzo. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nieuwe mensen enzo. En pinnen :3 Ik ben altijd bang dat ik de verkeerde pincode intik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Carefully schreef:
    Voor slakken (bat)

    Jij bent een slak:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.