• Niet zoiets randoms zoals voor spinnen of de bus missen of doodgaan (want daar zijn de meesten wel bang voor denk ik?)
    Maar echt iets geks, zoals voor lepels en idk meer?


    SLOAN.

    Horan schreef:
    (...)
    Jij bent een slak:W
    Iel, nee :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Iemand die ik ken is bang voor bochten, maar zij is gewoon echt een aansteller (cat)

    Alleszins, ik ben bang om mij te binden. Langs een kant wil ik niets liever dan iemand hebben die ik graag zie etc, maar als het zover is trek ik me terug gewoon omdat ik te angstig ben. Ook van mensen die me opeens beginnen aanspreken, auto's die vlak naast mij vertragen en bellen (ik weet echt nooit wat te zeggen)

    Het schijnt dat vliegangst een irrationele angst is...
    Nou, dan ben ik lekker onredelijk, als dat betekent dat ik om me heen mag schieten...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    StoryBelle schreef:
    Mensen.
    Ik ben een serieus niet-sociaal persoon...
    Ik ben serieus slecht in conversaties enzo... Ik kijk ook nooit iemand recht aan...

    Er zijn kleine uitzonderingen waarbij ik wel gewoon mezelf kan zijn, maar dan moet ik iemand al erg goed kennen en me er bij op mijn gemak voelen...

    Deze ^
    Ow en ik ben soms bang in een auto, bus en als ik bij iemand achter zit op de fiets

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 22:33 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Carefully schreef:
    (...)Iel, nee :W

    Slakken zijn juist leuk! Als je er zout oplegt, gaan ze bruisen(pirate)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben bang voor het donker, niet buiten, maar binnen. Ik denk dan altijd dat er zich een seriemoordenaar in huis heeft verstopt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Horan schreef:
    (...)
    Slakken zijn juist leuk! Als je er zout oplegt, gaan ze bruisen(pirate)

    That sounds evil. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StoryBelle schreef:
    Mensen.
    Ik ben een serieus niet-sociaal persoon...
    Ik ben serieus slecht in conversaties enzo... Ik kijk ook nooit iemand recht aan...

    Er zijn kleine uitzonderingen waarbij ik wel gewoon mezelf kan zijn, maar dan moet ik iemand al erg goed kennen en me er bij op mijn gemak voelen...


    Ja, dat. En ik ben bang om bang te worden en nachtmerries te krijgen.
    En om vastgebonden te worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Horan schreef:
    (...)
    Slakken zijn juist leuk! Als je er zout oplegt, gaan ze bruisen(pirate)
    Iel iel iel iel, hou je mond slakke zijn niet leuk
    Stel je eens voor dat ze ineens op je springen of zo, ik ga dan echt huieln ):


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Momenteel de toekomst. Iets wat niet bepaald normaal is. Maar anders telefoneere naar mensen die ik niet ken, daar heb ik echt een hekel aan (eigenlijk niet echt een angst dus). Geen idee, ik kan zo niets anders verzinnen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ballonnen!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Carefully schreef:
    (...)Iel iel iel iel, hou je mond slakke zijn niet leuk
    Stel je eens voor dat ze ineens op je springen of zo, ik ga dan echt huieln ):

    Slakken kunnen niet springen?:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:[right][/right]
    (...)
    Slakken kunnen niet springen?:W
    Dat zegt iedereen! Jij hebt er nooit een zien springen, maar misschien kunnen ze dat wel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    StoryBelle schreef:
    Mensen.
    Ik ben een serieus niet-sociaal persoon...
    Ik ben serieus slecht in conversaties enzo... Ik kijk ook nooit iemand recht aan...

    Er zijn kleine uitzonderingen waarbij ik wel gewoon mezelf kan zijn, maar dan moet ik iemand al erg goed kennen en me er bij op mijn gemak voelen...


    Story of my life. Soms heb ik echt haat aan mensen.

    Dat klinkt trouwens heel dramatisch, maar het valt wel mee.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik ben ook nog bang voor vrachtwagens.


    Winter is coming.