• Ik voel me nu echt een tweede optie, this is the story:
    Mijn beste vriendin ging in Juli naar een concert en ik was ook al een tijdje fan van die band, en toen had ze een andere vriendin gevraagd omdat die 'langer fan was'. Nouja ik dacht: Never mind, ze doet maar. En toen hadden wij plannen gemaakt om dan volgend jaar zomer een weekendje naar London te gaan, alleen kreeg ik te horen dat het niet mocht. Dus zeg die vriendin: Oh maar ik ga toch al met iemand anders dus dat maakt niet uit ik weet dat je het stom vind maar wij gaan heus nog wel een keertje.

    Eh pardon ik voel me nu zo genaaid, ze kent die andere vriendin nog maar 3 maanden en toen met het concert nog maar 1 maand, terwijl ze mij al 9 jaar kent.. misschien hebben wij dan al zoveel leuks meegemaakt, maar ik had wel graag meegewild naar allebei die dingen..:I

    Tsja dit moest ik even kwijt want ik voel me nu zo kut.. ik wil ook naar London zo graag ! : ( en ik heb niet veel andere vrienden waarmee ik echt naar London wil ofzo, dat zijn meer gewoon schoolvrienden.. :/ damn.

    Lol ik zie nu al helemaal voor me hoe heel hyves, facebook, en twitter ondergespamt word met fotos: LONDON WAS ZO LEUK ahufjskdhgunkjg -dramaking-

    Any1 cheer me up? :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 15:49 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik weet niks om je op te vrolijken... uhm... nee echt niet. Helpt; "je bent veel beter dan haar."?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou is gaan praten met die vriendin. Ik had net het zelfde met mijn vroegere beste vriendin. Maar onze vriendschap is voorbij. Maar ik zou die van jou echt niet verpesten als je om je beste vriendin geeft, dus ga met der praten en vraag waarom ze altijd dat ander meisje voortrekt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    Ik zou is gaan praten met die vriendin. Ik had net het zelfde met mijn vroegere beste vriendin. Maar onze vriendschap is voorbij. Maar ik zou die van jou echt niet verpesten als je om je beste vriendin geeft, dus ga met der praten en vraag waarom ze altijd dat ander meisje voortrekt.

    Ahww. D: & ik vroeg of ze vanavond langs wou komen maar ze zegt dat ze geen zin heeft in preken en gezeur.. dat schiet op! x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ahww. D: & ik vroeg of ze vanavond langs wou komen maar ze zegt dat ze geen zin heeft in preken en gezeur.. dat schiet op! x']

    Mhh, vraag dan gewoon via sms waarom ze zo doet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bel haar dan of stuur een sms, een e-mail desnoods of via msn maar het is wel belangrijk dat je het haar vertelt anders barst je misschien binnenkort tegen haar uit


    Physics is awesome

    Casiraghi schreef:
    Ik zou is gaan praten met die vriendin. Ik had net het zelfde met mijn vroegere beste vriendin. Maar onze vriendschap is voorbij. Maar ik zou die van jou echt niet verpesten als je om je beste vriendin geeft, dus ga met der praten en vraag waarom ze altijd dat ander meisje voortrekt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eyes schreef:
    Bel haar dan of stuur een sms, een e-mail desnoods of via msn maar het is wel belangrijk dat je het haar vertelt anders barst je misschien binnenkort tegen haar uit


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet hoe het voelt meid. En misschien is het inderdaad het beste om met die vriendin te gaan praten. Maar toch wil ik één dingetje zeggen; probeer niet zo jaloers te zijn. Als je vriend om je geeft, jullie zijn tenslotte al 9 jaar vriendinnen, dan zal ze niemand tussen jullie laten komen hoor. Zowel, dan verdient ze je vriendschap niet meer


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik weet hoe het voelt meid. En misschien is het inderdaad het beste om met die vriendin te gaan praten. Maar toch wil ik één dingetje zeggen; probeer niet zo jaloers te zijn. Als je vriend om je geeft, jullie zijn tenslotte al 9 jaar vriendinnen, dan zal ze niemand tussen jullie laten komen hoor. Zowel, dan verdient ze je vriendschap niet meer

    Hij is een jongen (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Hij is een jongen (joehoe)


    Je mag als jongen geen vriendinnen hebben zonder dat mensen denken dat je een meisje bent D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Casiraghi schreef:
    (...)
    Hij is een jongen (joehoe)

    Woeps, sorry! Ik let nu pas op je profielfoto :$


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik weet hoe het voelt meid. En misschien is het inderdaad het beste om met die vriendin te gaan praten. Maar toch wil ik één dingetje zeggen; probeer niet zo jaloers te zijn. Als je vriend om je geeft, jullie zijn tenslotte al 9 jaar vriendinnen, dan zal ze niemand tussen jullie laten komen hoor. Zowel, dan verdient ze je vriendschap niet meer

    Oke kerel. x']

    En in dat laatste heb je gelijk.. denk ik.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Negligible schreef:
    (...)
    Woeps, sorry! Ik let nu pas op je profielfoto :$

    HE maar dat ben ik helemaal niet hoor.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je mag als jongen geen vriendinnen hebben zonder dat mensen denken dat je een meisje bent D:

    Yeah indeed. :B Nja meer dan de helft van mijn vriendengroep is een meisje.. en tenslotte is ze niet de eerste die het zegt. :C


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het enige wat ik zou kunnen bedenken is praten met haar, maar dat helpt waarschijnlijk niet echt? Want verder zou ik het een twee drie niet zo weten. Misschien moet je bij haar langs gaan en zeggen dat je het echt een naaistreek van haar vindt, want ik vind dat zij als vriendin had moeten wachten tot jij wel eens met haar naar London mocht.
    En anders, je komt er heus nog wel eens, misschien wel veel sneller dan je denkt. :3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.