• Ik zit in het examenjaar van havo en dacht dat mijn medeleerlingen nu toch wel redelijk volwassen zouden zijn.
    Niet dus.
    Laatst zat in de les mijn capuchon ineens vol papiersnippers en zaten er propjes in mijn haar, en vandaag zat er eerst een pakje kauuwgom in mijn capuchon en toen ik dat er uit haalde, merkte ik even later dat er een leeg drinkpakje in zat.

    Ik vind dat eigenlijk best wel kinderachtig. Het is trouwens dezelfde persoon die achter me zat, beide keren

    In welk jaar zit jij en maak jij zulke dingen mee in de klas?

    Ik zit in de 5de, en tijdens mentorles gingen sommige jongens hun etui door de klas heen schoppen.
    Maar dat was gewoon grappig :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zit nu in 4 Havo.
    Gelukkig zijn die leerlingen rustig.

    doen de jongens het vooral? want jongens lopen qua gedrag 2 jaar achter ;)
    en ja ik zit ook in examenjaar die propjes zijn er nog steeds.
    Echt kinderachhtig!

    Groep 6&7&8 waren echt een hel, mijn jaartjes op het Middelbaar zijn kinda heaven.


    Let it come and let it be

    Met duits zit ik echt in een rotklas. En ik zit ook in het examenjaar alleen dan van vmbo-t. De leraar probeert het eens niet om mijn medeleerlingen stil te krijgen + hij is de hele les chagerijnig en legt niet meer uit dankzij die k.tklas.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 16:29 ]


    <3

    Ik zou zo iemand echt op z'n donder geven, haha.
    Gelukkig zijn ze bij mij in 6V iets volwassener, ook de jongens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    astridc schreef:
    doen de jongens het vooral? want jongens lopen qua gedrag 2 jaar achter ;)
    en ja ik zit ook in examenjaar die propjes zijn er nog steeds.
    Echt kinderachhtig!

    Nee, deze persoon is een meisje.

    dat zijn echt stomme kinderen die jou niet waard zijn krullie.
    ikzelf zit in de derde en heb dat niet.
    als er iets is mag je alles kwijt bij mij hoor. en op het hoofd van dat kind zou ik wel eens een pakje appelsap willen leegknijpen (finger)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Charlie knows the answer!

    Nee maar serieus, je hebt wel gelijk. Ik zit nu voor de 2e keer in 5VWO - dan vind ik al die andere kinderen sowieso al "jonger" - maar sommige grapjes.. dan vraag ik mezelf echt af: 'Ben je nou 16 of 6?'


    It's time to be happy again.

    Arme Krull!
    Trek het je niet aan. Jij bent veel slimmer. <3


    Let the Night embrace you

    Ik zit in het 3de en nee maak dat niet mee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gelukkig heb ik dat niet!


    SLOAN.

    Dat is best...overdreven.
    En ja, mijn klas doet ook wel eens rare dingen, maar meestal kan ik er best mee leven. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    HeyBanana schreef:
    dat zijn echt stomme kinderen die jou niet waard zijn krullie.
    ikzelf zit in de derde en heb dat niet.
    als er iets is mag je alles kwijt bij mij hoor. en op het hoofd van dat kind zou ik wel eens een pakje appelsap willen leegknijpen (finger)

    Haha. Dankjewel <3

    Pusheen schreef:
    Arme Krull!
    Trek het je niet aan. Jij bent veel slimmer. <3

    Ik trek het me ook niet aan, ik vind het alleen irritant dat ik voor schut loop als ik t niet door hen (en het er dan dus niet uit haal). En dankjewel [:

    Dat is inderdaad erg kinderachtig :S Leveloze mensen :O

    Bij ons doen ze dat ook hoor. Ik zit nu in mijn examen jaar van Vmbo en er zitten een paar mensen in mijn klas die vorig jaar gezakt zijn voor hun examen. Die zijn dus een jaar of 16, 17. En die zijn ook verschrikkelijk kinderachtig. Die gooien met propjes en lopen altijd maar te joelen en door de les heen te krijsen en ze gooien over met andermans etui :8
    Zoooo volwassen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.