• They light up my world like nobody else <3


    You don't know you're beautiful <3


    Omg, Louis <3


    I LOVE YOU GUYS(bloos)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:27 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Hoezo dan niet?


    Nee niks, ik weet niet, maar ik vind het tegenwoordig echt beetje raar hier op het topic, want als ik gewoon ff langskom, omdat ik hier al even niet meer ben geweest, gaan sommige best bot doen ? en voel me hier gewoon niet echt op mn gemak, eerder beetje buitegeslote maar da kann ook aan my liggen hoor ;c, aan mn buien enzo maarja, ja weetniet. maar still niet dat jullie boos op mij worden omdat k dit zo zeg maar thats justt the way i feel itt (: daarom. naja goed dat ben ik weer kwijt en dan ben ik verder lezen andstuff, doegg


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    (...)

    Nee niks, ik weet niet, maar ik vind het tegenwoordig echt beetje raar hier op het topic, want als ik gewoon ff langskom, omdat ik hier al even niet meer ben geweest, gaan sommige best bot doen ? en voel me hier gewoon niet echt op mn gemak, eerder beetje buitegeslote maar da kann ook aan my liggen hoor ;c, aan mn buien enzo maarja, ja weetniet. maar still niet dat jullie boos op mij worden omdat k dit zo zeg maar thats justt the way i feel itt (: daarom. naja goed dat ben ik weer kwijt en dan ben ik verder lezen andstuff, doegg

    Waarom zouden wij je buitensluiten. Er zijn de laatste tijd juist heel veel nieuwe mensen gekomen, en dat is juist leuk (: waarom zouden wij boos op jou worden, want je hebt helemaal niks gedaan hoowr :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ben ik weeeer ! (:


    Danmarks Dynamite.

    Hello, bedankt voor je reactie <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waarom heeft iedereen hier zijn naam verandert, ik zoek echt al heel lang voor een nieuwe en dan ben ik 2 daagjes niet online (kweet het veel te lang ;d) en dan heeft ineens iedereen een nieuwe username xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik niet hoor :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik niet hoor :3

    gelukkig niet nee ;d


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    gelukkig niet nee ;d

    Haha, ik laat hem nog een tijdje zo!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ Lieke ,

    Jouw verhaal is gewoon super leuuk (:


    Danmarks Dynamite.

    Bradford schreef:
    Waarom heeft iedereen hier zijn naam verandert, ik zoek echt al heel lang voor een nieuwe en dan ben ik 2 daagjes niet online (kweet het veel te lang ;d) en dan heeft ineens iedereen een nieuwe username xd
    haha ik was de eerste die hem had verandert x Sanne


    Some things are changing too much.

    Horan schreef:
    (...)
    Haha, ik laat hem nog een tijdje zo!

    hhaha, ik ben echt al 2 weken opzoek naar een nieuwe username maar kan er geen vinden xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LouisxNiall schreef:
    @ Lieke ,

    Jouw verhaal is gewoon super leuuk (:

    Thanks, honey <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)haha ik was de eerste die hem had verandert x Sanne

    whahhah :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    hhaha, ik ben echt al 2 weken opzoek naar een nieuwe username maar kan er geen vinden xd

    Ik neem karakters uit boeken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Ik neem karakters uit boeken (:

    Ik wil dus iets met Niall hebben (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!