• Die artsen in de ziekenhuizen zien er namelijk zo verschrikkelijk lekker uit. :9~
    Ik was vandaag in het ziekenhuis op de hartafdeling, mijn opa moest namelijk een afspraak daar maken.
    En opeens zie ik twee goden voorbij lopen, de een blond, de ander met zwart haar. (wbw)
    Die ene met het zwarte haar zag dat ik ze aan het nakijken was, en knipoogde naar me. OMFG. Ik wil arts worden! _O_
    Volgens mij had ik echt een hartprobleem op dat moment, mijn hart klopte zo verschrikkelijk snel en hard. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Genius schreef:
    (...)
    Mij boeit het niet hoor , ik vroeg het niet :'D Wat je dan doet? Nou er zijn een aantal opties ^^

Wat zijn de opties dan volgens jou?
    En 't is niet persoonlijk hoor, ik krijg gewoon de hele tijd van die reacties.

Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

Captain schreef:
    (...)
    Hahaha, wat was een condoom nu weer?
    Hahaha. :'D
    Naah, ik ben nog een groentje als het zulke zaken betreft. En gelukkig, ik heb al genoeg om mijn hoofd over te breken. :')

Dus als je geen groentje meer bent daarin zit je je constant zorgen te maken erover? :'D

-

Vindaloo schreef:
    (...)

Nouja, ik kan natuurlijk vanalles denken en de anderen ook, en je ook beschuldigen. Maar dat doen mensen nu eenmaal, het is in ieder geval geen ordinaire situatie.
    Maar ik vind dat je echt énorm moedig bent. Dus laat je niet doen, zolang jij en je zoontje gelukkig zijn, wat maakt de rest dan uit? (:

Where there is a sea there are pirates...

Vindaloo schreef:
    (...)

Je hebt altijd 3 opties. En ik denk dat jij die ook wel weet ^^ Ik zit je ook niet aan te vallen verder hoor :'D

Maar ik ben juist aan de pil gegaan zodat het extra veilig was, had ik toch wat meer zekerheid (bloos)

-

Genius schreef:
    (...)
    Dus als je geen groentje meer bent daarin zit je je constant zorgen te maken erover? :'D

Maneee x'D
    Maar het is gewoon zo'n hele emotionele doorbraak, en daar ben ik nog niet klaar voor denk ik :'D

Heel lang geleden, kan ik me wel herrineren. Maar ik zit op de oude mensen afdelingen in het ziekenhuis of bij de hele jonkies. Oorarts. Cardiologie en oogarts. (En dan zit je altijd tussen oude mensen of kindjes van 3)

SLOAN.

Captain schreef:
    (...)
    Maneee x'D
    Maar het is gewoon zo'n hele emotionele doorbraak, en daar ben ik nog niet klaar voor denk ik :'D

Wow okee, dan wil ik jou wel eens spreken als je geen groentje meer bent hahaha :'D
    Zo'n emotionele doorbraak is het ook weer niet.. althans niet voor mij dan. :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Je hebt altijd 3 opties. En ik denk dat jij die ook wel weet ^^ Ik zit je ook niet aan te vallen verder hoor :'D

Maar ik ben juist aan de pil gegaan zodat het extra veilig was, had ik toch wat meer zekerheid (bloos)

Denk je dat de andere twee opties gemakkelijk zijn? Weet je wat een kutbeslissing het was? Maar ik ben heel erg blij met mijn keuze hoor (:

En nee, ik vat het ook niet aanvallend op. Het is gewoon vermoeiend om steeds maar weer hetzelfde uit te moeten leggen (:

Genius schreef:
    (...)
    Wow okee, dan wil ik jou wel eens spreken als je geen groentje meer bent hahaha :'D
    Zo'n emotionele doorbraak is het ook weer niet.. althans niet voor mij dan. :'D

Haha, maar ik ben een overdrijver. :'D

Vindaloo schreef:
    (...)

Denk je dat de andere twee opties gemakkelijk zijn? Weet je wat een kutbeslissing het was? Maar ik ben heel erg blij met mijn keuze hoor (:

En nee, ik vat het ook niet aanvallend op. Het is gewoon vermoeiend om steeds maar weer hetzelfde uit te moeten leggen (:

Je vat het niet aanvallend op? Lees die 1e 2 zinnen dan nog maar eens :W
    En mij hoef je het niet uit te leggen, ik vroeg er niet eens naar! :'D

-

Captain schreef:
    (...)
    Haha, maar ik ben een overdrijver. :'D

Ja dat had ik allang door haha :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Je vat het niet aanvallend op? Lees die 1e 2 zinnen dan nog maar eens :W
    En mij hoef je het niet uit te leggen, ik vroeg er niet eens naar! :'D

Haha, zullen we het gewoon laten? De eerste twee zinnen waren helemaal niet zo aanvallend bedoeld, maar nu ik ze herlees, komen ze toch wel een beetje zo over; sorry! (:

Aww, nu zijn we weer allemaal vriendjes!

Trololol.

Vindaloo schreef:
    (...)

Haha, zullen we het gewoon laten? De eerste twee zinnen waren helemaal niet zo aanvallend bedoeld, maar nu ik ze herlees, komen ze toch wel een beetje zo over; sorry! (:

Ja ik vind het prima hoor :'D Ik vind het sowieso moedig van je dat je die beslissing hebt genomen (bloos)

-

Captain schreef:
    Aww, nu zijn we weer allemaal vriendjes!

Trololol.

Oja? (joehoe)

-