• Die artsen in de ziekenhuizen zien er namelijk zo verschrikkelijk lekker uit. :9~
    Ik was vandaag in het ziekenhuis op de hartafdeling, mijn opa moest namelijk een afspraak daar maken.
    En opeens zie ik twee goden voorbij lopen, de een blond, de ander met zwart haar. (wbw)
    Die ene met het zwarte haar zag dat ik ze aan het nakijken was, en knipoogde naar me. OMFG. Ik wil arts worden! _O_
    Volgens mij had ik echt een hartprobleem op dat moment, mijn hart klopte zo verschrikkelijk snel en hard. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom zie ik die nooit (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik denk ook niet dat ik met wiskunde C heel ver ga komen. :'D
    We gaan ze gewoon omkopen. :Y)


    I'm sure that'll work. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik denk ook niet dat ik met wiskunde C heel ver ga komen. :'D
    We gaan ze gewoon omkopen. :Y)


    Haha, dan faal je zo hard voor die knappe doktoren, want je haalt denk ik je eerste examens dan nog niet eens. xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De kinderarts van mijn zoontje is ook zo'n verschrikkelijk lekker ding :9~ Alleen al daarom smeek ik Finn wat vaker ziek te zijn ;D


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Kalashnikov schreef:
    Waarom zie ik die nooit (no_chears)

    Omdat je waarschijnlijk niets met je hart hebt? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Haha, dan faal je zo hard voor die knappe doktoren, want je haalt denk ik je eerste examens dan nog niet eens. xD

    Dan houd ik het maar bij advocate. (no_chears)
    Ik klaag ze wel aan voor té knap zijn, en dan moeten ze met mij uit eten om dat weer goed te maken. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaah, omg, dat had ik ook een keer, maar dan met van die mensen die röntgenfoto's maken. Dat waren twee jonge mannen en my god, ik stond daar dan gewoon even zo ongeveer halfnaakt 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou je laten controleren door die jongens, zeg dat je ergens last van hebt. :')
    ik niet, ik kan niet tegen de ziekenhuisgeur, ik word er misselijk van :')


    Destroy what destroys you.

    Captain schreef:
    (...)
    Jaaaaa, omg ja. D:

    Hahaha (wbw)


    -

    Dudley schreef:
    (...)
    Omdat je waarschijnlijk niets met je hart hebt? (wbw)

    Nou, ja. Op dermatologie lopen alleen oude artsen rond D: En bij oogheelkunde voornamelijk vrouwen of oude mannen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Nou, ja. Op dermatologie lopen alleen oude artsen rond D: En bij oogheelkunde voornamelijk vrouwen of oude mannen :Y)

    Ga je trouwens naar Sneek ziekenhuis of naar Leeuwarden? :'D
    Want dermatologie zit naast cardiologie. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    naar welk ziekenhuis ga jij ?? :9~

    Annabeth, trouwens, je moet niet perse geneeskunde gaan studeren om in een ziekenhuis te werken. :'D Je kan er ook heen met informatica, verpleegkunde, administratie etc. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Dudley schreef:
    (...)
    Ga je trouwens naar Sneek ziekenhuis of naar Leeuwarden? :'D
    Want dermatologie zit naast cardiologie. (wbw)

    Sneek :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prometheus schreef:
    Ik zou je laten controleren door die jongens, zeg dat je ergens last van hebt. :')
    ik niet, ik kan niet tegen de ziekenhuisgeur, ik word er misselijk van :')

    Ik word altijd duizelig in ziekenhuizen (zelfs als er geen leuke zusters in de buurt zijn).


    I can't even think straight.