• de beste maat van mijn broer vind het gewoon doodnormeel om met zijn beste maat na de striptent te gaan terwijl zijn hoog zwangere vriendin thuiszit met hun zoontje van drie.

    Like the fuck?

    Dan verdien je de titel man niet!

    Edit:Mijn vader gaat die vriendin nu ophalen en nu is het wachten tot dat mister eikel en mijn broer thuiskomen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:25 ]

    I don't like men in general, so I don't really care.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.


    Dat bedoel ik!

    En dan zit hij maar dom te lachen de hele tijd...

    You got to be kidding me. D: Wat een klootzak!


    There's power in the words you whisper.

    StoryBelle schreef:
    I don't like men in general, so I don't really care.


    What about meeeee? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    What about meeeee? D:

    Jij bent een manwijf. (:


    There's power in the words you whisper.

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.

    GingerGold schreef:
    (...)
    Jij bent een manwijf. (:


    't ligt aan de ponies :3 jk

    maar k vind 't wel een rotstreek van die gozer... niet alle mannen zijn zo... toch? :S

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:19 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Cesare schreef:
    (...)

    't ligt aan de ponies :3 jk

    maar k vind 't wel een rotstreek van die gozer... niet alle mannen zijn zo... toch? :S


    Jij niet :')
    Inderdaad nogal een kutstreek. Onvolwassen gedrag, dat die gast al een kind heeft...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    GingerGold schreef:
    (...)
    Jij bent een manwijf. (:


    NIET! >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Lothlorien schreef:
    (...)

    Jij niet :')
    Inderdaad nogal een kutstreek. Onvolwassen gedrag, dat die gast al een kind heeft...

    Volgens mij weet hij nog niet eens hoe hij het woord 'seks' moet spellen.


    There's power in the words you whisper.

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.