• Hey,...

    Meisjes ik begrijp er niks meer van,...

    Ik vind dat ik de laatste tijd wat verlegen ben in de buurt van een meisje,... Ik wil dit wel even oplossen,... Ik Wil niet meer verlegen zijn nooit meer niet voor een meisje, een persoon die ik nie ken,...

    En zouden jullie me ook tips kunnen geven hoe ik moet spreken/gedragen als ik de buurt van een meisje ben?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    khalsa schreef:
    Goeie tips,... En kunnen jullie me ook zeggen hoe ik het best een meisje versier?

    Hoe je het beste een meisje versiert... Hmm... Ik, persoonlijk, zou het liefste gewoon de jongen willen leren kennen, dus bijv. samen kunnen praten, dan kan je bijvoorbeeld eerst ergens wat gaan eten en daarna naar de bios, dan heb je praten en romantiek in één. Maar ja, dat ben ik...
    En natuurlijk op je gevoel afgaan, denk je dat ze je zat is, ga haar niet pushen, maar geef haar juist even de ruimte

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 18:45 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    Hoe je het beste een meisje versiert... Hmm... Ik, persoonlijk, zou het liefste gewoon de jongen willen leren kennen, dus bijv. samen kunnen praten, dan kan je bijvoorbeeld eerst ergens wat gaan eten en daarna naar de bios, dan heb je praten en romantiek in één. Maar ja, dat ben ik...
    En natuurlijk op je gevoel afgaan, denk je dat ze je zat is, ga haar niet pushen, maar geef haar juist even de ruimte


    Heb gehoord dat oogcontact ook veel kan helpen maar hoe?

    khalsa schreef:
    (...)

    Heb gehoord dat oogcontact ook veel kan helpen maar hoe?

    Ehh... Ik heb geen ervaring hiermee, maar oké.
    Ik denk dat oogcontact helpt, doordat je met je ogen je ware emotie's kan weergeven. Als je iemand dus in de ogen kijkt, kan je soms veel meer doorgeven dan met woorden. Je ogen zijn de weerspiegeling naar de ziel (:
    Verdere vragen over meisjes: mijn pb staat voor je open :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zal even vertellen hoe ik ben,
    1)Heel gevoelig en verlegen
    2)Ben licht gespierd
    3)Schatig,(Zeggen somigen tegen mij,...

    Wat vinden jullie is dit een voordeel,.... Of wat moet ik aanpassen

    khalsa schreef:
    Ik zal even vertellen hoe ik ben,
    1)Heel gevoelig en verlegen
    2)Ben licht gespierd
    3)Schatig,(Zeggen somigen tegen mij,...

    Wat vinden jullie is dit een voordeel,.... Of wat moet ik aanpassen


    vinden sommigen je schattig? dat is een goed teken!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    khalsa schreef:
    Ik zal even vertellen hoe ik ben,
    1)Heel gevoelig en verlegen
    2)Ben licht gespierd
    3)Schatig,(Zeggen somigen tegen mij,...

    Wat vinden jullie is dit een voordeel,.... Of wat moet ik aanpassen


    jongens zien "schattig" altijd als een kwetsend iets,
    maar meisjes vinden het juist übersexy als een jongen schattig is. (:
    dus als een meisje zegt: "aaaaw je bent schattig", bedoelt ze: "aaaaw, je bent zo leuk."


    | Reality is for people that lack imagination |

    UN schreef:
    (...)

    jongens zien "schattig" altijd als een kwetsend iets,
    maar meisjes vinden het juist übersexy als een jongen schattig is. (:
    dus als een meisje zegt: "aaaaw je bent schattig", bedoelt ze: "aaaaw, je bent zo leuk."


    WTF,... Da zeggen meisjes zo vaak tegen mij,... WOW,... Echt een heel goede tip!

    khalsa schreef:
    (...)

    WTF,... Da zeggen meisjes zo vaak tegen mij,... WOW,... Echt een heel goede tip!


    danku, dankuwel (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |

    UN schreef:
    (...)

    hier is de leukere versie:


    Ja, die versie is eigenlijk leuker, maar ik had die ander in mijn favorieten en ik was te lui om door te klikken. XD


    I can't even think straight.

    Allemaal handige tips,... Heb ze vandaag uitgeprobeerd bij een meisje dat ik leuk vond,... denk dat het werk!...

    Als jullie nog tips hebben= Welkom!

    Ik heb helaas geen tips voor je, ik faal met meisjes. Elke keer als ik er een leuk vind gaat het fout.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik heb helaas geen tips voor je, ik faal met meisjes. Elke keer als ik er een leuk vind gaat het fout.


    Dan kun je eventueel tips van dit forum opvolgen ze zijn nuttig geloof me, ze hebben mij geholpen!

    khalsa schreef:
    (...)

    Dan kun je eventueel tips van dit forum opvolgen ze zijn nuttig geloof me, ze hebben mij geholpen!

    Maar ik ben al gevoelig enzo, aangezien ik een meisje ben... Ach, het maakt niet zo uit. Ik ben zestien, mijn leven ligt voor me.


    I can't even think straight.