Hey,...
Meisjes ik begrijp er niks meer van,...
Ik vind dat ik de laatste tijd wat verlegen ben in de buurt van een meisje,... Ik wil dit wel even oplossen,... Ik Wil niet meer verlegen zijn nooit meer niet voor een meisje, een persoon die ik nie ken,...
En zouden jullie me ook tips kunnen geven hoe ik moet spreken/gedragen als ik de buurt van een meisje ben?
[ topic verplaatst door een moderator ]
Meisjes - Liefde, Vriendschap & Familie
-
7 okt 2011 - 18:377 okt 2011 - 21:07
Gewoon jezelf blijven.
Natuurlijk kan je gewoon het meisje aanspreken, maar het is belangrijk dat je - je niet stoerder of grappiger of iets dergelijks gaat voordoen dan je al bent, daar draait het bij meisjes om. En eerlijkheid over het algemeen ook."Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
7 okt 2011 - 21:09UN schreef:
ik vind het juist schattig als een jongen wat verlegen is.
& een jongen die gevoelig is... WAUW! ^.^Big girls cry when their hearts are breaking
7 okt 2011 - 21:21Wel, jij snapt misschien niets van meisjes, maar eignlijk begrijp ik ook niets van jongens^^
Maar, voor mij persoonlijk dan, moet een jongen lief doen tegen je.
Niet de stoere macho uithangen, dat je da bij uw vrienden doet, tot daaraan toe. Maar k val niet op jongns met een groot ego & een arrogante houding.
Al mag je wel een tikkeltje mysterieus blijven, snap je??Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D
7 okt 2011 - 22:12DirectionOne schreef:
Gewoon jezelf blijven.
Natuurlijk kan je gewoon het meisje aanspreken, maar het is belangrijk dat je - je niet stoerder of grappiger of iets dergelijks gaat voordoen dan je al bent, daar draait het bij meisjes om. En eerlijkheid over het algemeen ook.26 - 02 - '16
7 okt 2011 - 22:14Jezelf zijn, als je met haar praat gewoon niet cooler gaan doen of iets. Gewoon laten zien we je echt bent.
Don't dream your life, but live your dream!
7 okt 2011 - 22:27Genius schreef:
Ik begrijp ook niks van meisjes.I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.
7 okt 2011 - 22:28Genius schreef:
Ik begrijp ook niks van meisjes.A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
7 okt 2011 - 22:28UN schreef:
ik vind het juist schattig als een jongen wat verlegen is.
& een jongen die gevoelig is... WAUW! ^.^It is better to reign in hell than to serve in heaven.
7 okt 2011 - 22:33Meisjes zeggen dat ze een aardige jongen willen, maar gaan er vervolgens vandoor met een klootzak als je even wegkijkt
quidquid excusatio prandium pro
7 okt 2011 - 22:34Cesare schreef:
(...)
je bent zelf een meisje <_<
Dus? Ik begrijp mezelf ook nooit (bloos)-
7 okt 2011 - 22:59ik begrijp juist niks van jongens
8 okt 2011 - 13:21Genius schreef:
(...)
Dus? Ik begrijp mezelf ook nooit (bloos)
goed punt
ik heb zelf het probleem dat ik nooit weet of een meisje me leuk vind ofzo ><
en dus ga ik er maar van uit dat het niet zo is"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli
8 okt 2011 - 13:25