• Okay, ik heb dit idee al een tijdje in mijn hoofd,
    en zou graag weten wat jullie er van vinden.
    Meer informatie staat in de link onderaan.



          De Nephilium zijn afstammelingen van de vijf originele Aartsengelen. Ze hebben nog altijd de krachten van hun voorvaderen, ook al zijn ze wat verzwakt. Normale mensen weten dat ze de Aarde delen met de Nephilium. De meningen hierover zijn verdeeld. Velen zijn bang voor ze, terwijl anderen ze bewonderen.
          De krachten die ze bezitten zijn verschillend per familie. Net zoals er vroeger vijf Aartsengelen waren, zijn er nu dus vijf families van Nephilium. Deze families hebben elk de naam van hun voorvader als achternaam.

          Het plan van de Nephilium was simpel. Vind het menselijke orakel en sluit haar op. Haar profetieën kunnen bruikbaar zijn, die kans moet gegrepen worden.
          Dit verhaal volgt het leven van Caleb Uriel Galen, een verstoten lid van de Uriel familie. Deze jonge Nephilium bewaakt het menselijke orakel, Aurelia Kassiopeia, tegen de anderen van zijn soort.




    # Origineel?
    #Wel/niet doen?
    # Titel ideeën?
    Doolhof van vergeten voorspellingen, of iets anders?
    (Het liefst Nederlands!)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 16:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pariah schreef:
    # Origineel? Jup
    #Wel/niet doen? Ik zou zeker doen.
    # Titel ideeën? Uhhm, nee. Ik kan alleen maar denken aan Drift, vanwege Nephilium.. :'D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Bedankt! :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Zeker!
    #Wel/niet doen? Wel, het lijkt me een heel leuk verhaal.
    # Titel ideeën? Sorry, ik faal daar echt in. ;$


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Heeeeel origineel! Zeker doen! Titel... hm... ik ben niet zo goed in titels, maar ik zou er 'engel' in zetten...
    Maar dat is natuurlijk geheel jouw keuze ^^
    Ik ga het zeker lezen, dus stuur me maar een pb'tje ofzo als je ermee gaat beginnen (:


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    # Origineel? Ja
    #Wel/niet doen? Ja, zeker wel doen
    # Titel ideeën? geen idee, ben ik niet zo goed in

    (kun je please ff laten weten als je begint?)
    -x-

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:14 ]


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    # Origineel? ja
    #Wel/niet doen? ik kan niet wachten tot je begint
    # Titel ideeën? ben ik heel slecht in , sorry