• Okay, ik heb dit idee al een tijdje in mijn hoofd,
    en zou graag weten wat jullie er van vinden.
    Meer informatie staat in de link onderaan.



          De Nephilium zijn afstammelingen van de vijf originele Aartsengelen. Ze hebben nog altijd de krachten van hun voorvaderen, ook al zijn ze wat verzwakt. Normale mensen weten dat ze de Aarde delen met de Nephilium. De meningen hierover zijn verdeeld. Velen zijn bang voor ze, terwijl anderen ze bewonderen.
          De krachten die ze bezitten zijn verschillend per familie. Net zoals er vroeger vijf Aartsengelen waren, zijn er nu dus vijf families van Nephilium. Deze families hebben elk de naam van hun voorvader als achternaam.

          Het plan van de Nephilium was simpel. Vind het menselijke orakel en sluit haar op. Haar profetieën kunnen bruikbaar zijn, die kans moet gegrepen worden.
          Dit verhaal volgt het leven van Caleb Uriel Galen, een verstoten lid van de Uriel familie. Deze jonge Nephilium bewaakt het menselijke orakel, Aurelia Kassiopeia, tegen de anderen van zijn soort.




    # Origineel?
    #Wel/niet doen?
    # Titel ideeën?
    Doolhof van vergeten voorspellingen, of iets anders?
    (Het liefst Nederlands!)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 16:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    - origineel, duh
    - Wel doen, ik krijg het toch wel te horen x'D
    - Vleugels van de voorspelling, Vederen aanraking van het lot -it sucks, maar ik wilde even vederen neer zetten 8D-, Zoektocht naar de hemelen, Doolhof van vergeten voorspellingen.

    They all suck, maar het is mijn manier om je te zeggen dat je een Nederlandse titel moet nemen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    - origineel, duh
    - Wel doen, ik krijg het toch wel te horen x'D
    - Vleugels van de voorspelling, Vederen aanraking van het lot -it sucks, maar ik wilde even vederen neer zetten 8D-, Zoektocht naar de hemelen, Doolhof van vergeten voorspellingen.

    They all suck, maar het is mijn manier om je te zeggen dat je een Nederlandse titel moet nemen :Y)


    Waarschijnlijk doe ik dat wel. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Ja.
    #Wel/niet doen? Wel doen, dan ben ik abo!
    # Titel ideeën? (Het liefst Nederlands!) Pfff, geen idee. Ik faal met titels, sorry.

    Meld je het even als ie online staat?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Applejack schreef:
    - origineel, duh
    - Wel doen, ik krijg het toch wel te horen x'D
    - Vleugels van de voorspelling, Vederen aanraking van het lot -it sucks, maar ik wilde even vederen neer zetten 8D-, Zoektocht naar de hemelen, Doolhof van vergeten voorspellingen.

    They all suck, maar het is mijn manier om je te zeggen dat je een Nederlandse titel moet nemen :Y)


    Die is mooi! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Die is mooi! *O*


    I agree o.o *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Zeker wel
    # Wel/niet doen? Wel of course
    # Titel ideeën? Ehh... Geen idee
    Doolhof van vergeten voorspellingen, of iets anders? Hell yeah, doolhof van vergeten voorspellingen :Y)

    If you start, give me a sign please *kijkt smekend*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou em zeker doen want hij is origineel! (:
    Maar ik weet geen titels. O-o

    DirectionOne schreef:
    # Origineel? Zeker wel
    # Wel/niet doen? Wel of course
    # Titel ideeën? Ehh... Geen idee
    Doolhof van vergeten voorspellingen, of iets anders? Hell yeah, doolhof van vergeten voorspellingen :Y)

    If you start, give me a sign please *kijkt smekend*


    Zal ik zeker doen. <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Crushed schreef:
    Ik zou em zeker doen want hij is origineel! (:
    Maar ik weet geen titels. O-o


    Awww, thank you!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Zal ik zeker doen. <3

    Jeej *klapt in haar handen* Now I'm happy again


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja, het is zeker origineel. En ik weet zeker dat zo'n onderwerp bij jou in goede handen is, dus zeker doen. Maar nee, ik ben heel slecht in titels (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    # Origineel? Ja
    #Wel/niet doen? Doen!
    # Titel ideeën? Het orakel (dat was het eerste dat in me op kwam)


    Physics is awesome

    Atropos schreef:
    Ja, het is zeker origineel. En ik weet zeker dat zo'n onderwerp bij jou in goede handen is, dus zeker doen. Maar nee, ik ben heel slecht in titels (:


    Aww, thank you!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Zeker weten.
    #Wel/niet doen? Doen
    # Titel ideeën? Zien met gesloten ogen, Haar verleden is vol toekomst, (die is leuker in het engels: Her past is filled with future) Gister zag zij vandaag
    Zou je het me willen laten weten als je begint?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    # Origineel? HEEL!
    #Wel/niet doen? Doen!
    # Titel ideeën? ik vind deze titel heel pakkend en mooi!
    Doolhof van vergeten voorspellingen, of iets anders?
    (Het liefst Nederlands!)