• Okay, ik heb dit idee al een tijdje in mijn hoofd,
    en zou graag weten wat jullie er van vinden.
    Meer informatie staat in de link onderaan.



          De Nephilium zijn afstammelingen van de vijf originele Aartsengelen. Ze hebben nog altijd de krachten van hun voorvaderen, ook al zijn ze wat verzwakt. Normale mensen weten dat ze de Aarde delen met de Nephilium. De meningen hierover zijn verdeeld. Velen zijn bang voor ze, terwijl anderen ze bewonderen.
          De krachten die ze bezitten zijn verschillend per familie. Net zoals er vroeger vijf Aartsengelen waren, zijn er nu dus vijf families van Nephilium. Deze families hebben elk de naam van hun voorvader als achternaam.

          Het plan van de Nephilium was simpel. Vind het menselijke orakel en sluit haar op. Haar profetieën kunnen bruikbaar zijn, die kans moet gegrepen worden.
          Dit verhaal volgt het leven van Caleb Uriel Galen, een verstoten lid van de Uriel familie. Deze jonge Nephilium bewaakt het menselijke orakel, Aurelia Kassiopeia, tegen de anderen van zijn soort.




    # Origineel?
    #Wel/niet doen?
    # Titel ideeën?
    Doolhof van vergeten voorspellingen, of iets anders?
    (Het liefst Nederlands!)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 16:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Jup
    #Wel/niet doen? Ik zou zeker doen.
    # Titel ideeën? Uhhm, nee. Ik kan alleen maar denken aan Drift, vanwege Nephilium.. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    # Origineel? Jup
    #Wel/niet doen? Ik zou zeker doen.
    # Titel ideeën? Uhhm, nee. Ik kan alleen maar denken aan Drift, vanwege Nephilium.. :'D


    Dankje voor je reactie ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Yesyesyes!
    # Wel/niet doen? Yeaaaah :3 Kun je me waarschuwen als je het online zet?
    # Titel ideeën? Niet echt... Ik ben echt hopeloos met titels.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    # Origineel? Yesyesyes!
    # Wel/niet doen? Yeaaaah :3 Kun je me waarschuwen als je het online zet?
    # Titel ideeën? Niet echt... Ik ben echt hopeloos met titels.


    Zal ik zeker doen. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? Jep!
    #Wel/niet doen? Doen!
    # Titel ideeën? Eh... Sorry, I suck at titles! ):

    Klinkt echt goed + als je 'm online zet ga ik 'm waarschijnlijk lezen. ;D

    Doeeeeeeeeen!
    Ik lees tegenwoordig niet veel meer, maar dit is awesome. _O_
    En de titel; Lizz, the movie. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lijkt vaag op iets wat ik schrijf, maar dat staat niet op Q dus 't blijft origineel. :'D
    Ik wil je wel een tip geven, gebruik niet zo vaak de naam van iets of iemand in een stuk tekst ... Dat gaat irriteren (na de eerste twee keer wist ik ook wel dat je 'de Nephilium' bedoelde in de daarop volgende zinnen). Ook als je de zin vaak met hetzelfde begint (zoals jij met 'De' veel doet.)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudley schreef:
    Doeeeeeeeeen!
    Ik lees tegenwoordig niet veel meer, maar dit is awesome. _O_
    En de titel; Lizz, the movie. :Y)


    Je bent lief 8D
    Ik zal je waarschuwen als ik het online gooi/begin emt schrijven. (wbw)

    Thank you for your opinion. <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PrincessLuna schreef:
    Lijkt vaag op iets wat ik schrijf, maar dat staat niet op Q dus 't blijft origineel. :'D
    Ik wil je wel een tip geven, gebruik niet zo vaak de naam van iets of iemand in een stuk tekst ... Dat gaat irriteren (na de eerste twee keer wist ik ook wel dat je 'de Nephilium' bedoelde in de daarop volgende zinnen). Ook als je de zin vaak met hetzelfde begint (zoals jij met 'De' veel doet.)


    Je hebt gelijk. *_*
    Ik heb dit stukje ook even snel in elkaar gepuzzeld, sorry daar voor ^^ *Gaat het proberen aanpassen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk. *_*
    Ik heb dit stukje ook even snel in elkaar gepuzzeld, sorry daar voor ^^ *Gaat het proberen aanpassen*


    Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, is iets waar heel veel (veel teveel) mensen last van hebben. Als ik zo kan helpen is 't toch prima. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beetje aangepast. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    # Origineel? YES
    #Wel/niet doen? Doen
    # Titel ideeën? 'Running away from Angels'
    of 'Running away from Death'

    ik suck in titels, maar zeker doen ik heb de personage-beschrijving nu al 5keer gelezen en hij blijft goed (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, is iets waar heel veel (veel teveel) mensen last van hebben. Als ik zo kan helpen is 't toch prima. :P


    Mooi, echt bedankt voor het helpen!! ^^

    @Lies: Dat lange ding, 5 keer? XD Dankje voor eht goede commentaar <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Beetje aangepast. :)


    Geef me jouw email eens, dan stuur ik je vanavond (na mijn werk en een verjaardagsfeestje:W) wat uitgebreidere tips op. *O*

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 16:10 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Geef me jouw email eens, dan stuur ik je vanavond (na mijn werk en een verjaardagsfeestje:W) wat uitgebreidere tips op. *O*


    jij bent lief. o.O I will PB you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.