• They light up my world like nobody else <3




    One Direction brought us together, I love you guys <3

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    HHAHAHAHHA dat zat ik ook al te denken xd

    waar ga jij eigenlijk naar school Chelsea ? Wuustwezel is niet zo ver van Malle ofzo hé^^


    The soul needs autumn.

    Hallo lieve lieverds (:


    Some things are changing too much.

    Brainiac schreef:
    Lindsey + Chelsea, misschien kunnen wij met zn drie een minimeeting in de buurt doen? (:


    Jaa dat lijkt me leuk, maar ik mag van mijn moeder plots niet meer alleen met ''vreemden'' afspreken, maar ik kan zeggen dat het dan gewoon met vriendinnen van mij ook bij is xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    xJoellaMalik schreef:
    Hallo lieve lieverds (:

    JOELLA (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    waar ga jij eigenlijk naar school Chelsea ? Wuustwezel is niet zo ver van Malle ofzo hé^^


    nee inderdaad, ik ga naar Stella Matutina
    maar ik ken veel mensen die in Malle gaan :D


    i'm broken, do you hear me.

    LIEVE LIEVE LIEVE LIEVE DOCHTER <3333333333333333333333333333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Jaa dat lijkt me leuk, maar ik mag van mijn moeder plots niet meer alleen met ''vreemden'' afspreken, maar ik kan zeggen dat het dan gewoon met vriendinnen van mij ook bij is xd hahaha

    Ik ga hetzelfde doen haha! Waar kunnen we het doen? bv. 't shopping of zo?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    jaa daar vind ik niet veel over, hoe veel het me kost enzo, dus da moet ik nog eens goed na kijken. Maar plots vind mijn moeder het geen goed idee meer zo alleen, maar nu kan ik wel vertellen ja dat meisje van dat filmje voor mij xd hahahaha
    kijk, misschien zou jouw moeder naar Bergen op Zoom willen rijden? en dan halen wij jou daar op, maar misschien vind ze dat wel te ver ofzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    nee inderdaad, ik ga naar Stella Matutina
    maar ik ken veel mensen die in Malle gaan :D

    Ook op Sint-Jan? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JOELLA <33333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)kijk, misschien zou jouw moeder naar Bergen op Zoom willen rijden? en dan halen wij jou daar op, maar misschien vind ze dat wel te ver ofzo.

    Ja vast wel, wnt in het weeknd draait hier thuis alles om de voetbal van mijn broers maar ik kan naar zundert, dan bus naar breda en dan vast een bus naar jou? want nu moet mijn moeder wel vertrouwen hebben eh, ik bedoel een enge vent gaat zo een filmpje niet maken eh xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ik ga hetzelfde doen haha! Waar kunnen we het doen? bv. 't shopping of zo?

    mijn mama werkt daar ghehe:Y) omg ik wil naar die nieuwe Hollister om


    The soul needs autumn.

    Brainiac schreef:
    (...)
    Ook op Sint-Jan? (:


    MIJN NICHTJE gaat daar hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Zei er iemand Malle? Ik moet altijd de bus nemen via Malle om naar Antwerpen te gaan; ik ga daar naar school. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    ik vraag over meetingen en gelijk gaat iedereen afspreken hahahaha.


    Danmarks Dynamite.