• They light up my world like nobody else <3




    One Direction brought us together, I love you guys <3

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LouisxNiall schreef:
    Kennen jullie elkaar ook in het echt

    Nope, maar sommigen hebben elkaar wel gemeet. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LouisxNiall schreef:
    Kennen jullie elkaar ook in het echt


    Ik hebb Sanne, Robin en Fabienne gister voor het eerst gemeet(:


    What's so bad about being different?

    Brainiac schreef:
    (...)
    Nope, maar sommigen hebben elkaar wel gemeet. (:


    Oké , dat is wel leuuk


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    Kennen jullie elkaar ook in het echt
    ik ben gisteren met Lianne, Fabienne en Robin (mijn beste vriendin in rl) naar 1D geweest, ik heb ze ontmoet op het station, en dan nog in de rij Lieke & Joella en zondag ga ik afspreken met Joella, Chelsea en Lieke, en 30 oktober met de hele groep <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nouis schreef:
    (...)

    Ik hebb Sanne, Robin en Fabienne gister voor het eerst gemeet(:


    Stoer ! ;o
    Wil ik ook hahaha xd


    Danmarks Dynamite.

    NIAM schreef:
    HIJ IS BEZIG MET MIJN FILMPJE, MAAR DAT DUURT HEEEL LANG, DAARNA NOG HET FILMPJE VAN LIANNE DAT ZE WMYB ZINGEN <3


    YAAY<33


    What's so bad about being different?

    NIAM schreef:
    (...)ik ben gisteren met Lianne, Fabienne en Robin (mijn beste vriendin in rl) naar 1D geweest, ik heb ze ontmoet op het station, en dan nog in de rij Lieke & Joella en zondag ga ik afspreken met Joella, Chelsea en Lieke, en 30 oktober met de hele groep <3


    Jaloers hahaha , maar wel gezellig !


    Danmarks Dynamite.

    FILMPJE PAS 30 PROCENT, STOM DING.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)ik ben gisteren met Lianne, Fabienne en Robin (mijn beste vriendin in rl) naar 1D geweest, ik heb ze ontmoet op het station, en dan nog in de rij Lieke & Joella en zondag ga ik afspreken met Joella, Chelsea en Lieke, en 30 oktober met de hele groep <3

    behalve ik. (no_chears)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    NIAM schreef:
    (...)ik ben gisteren met Lianne, Fabienne en Robin (mijn beste vriendin in rl) naar 1D geweest, ik heb ze ontmoet op het station, en dan nog in de rij Lieke & Joella en zondag ga ik afspreken met Joella, Chelsea en Lieke, en 30 oktober met de hele groep <3


    SANNE IK KAN NIET MEER ZONDAG,
    ik moet werken en omdat het zolang geleden is mag ik niet afzeggen
    en mijn moeder wilt ook plots niet meer dat ik alleen ga MAAR ik heb een oplossing want ik moet jullie zien. BINNENKORT spreken we dan nog is af en kom ik met een vriendin van me, die woont in zundert dus dan neem ik de bus richting.. waar we elkaar spreken eh xd SERIEUS IK MOET GEWOON !


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    (...)ik ben gisteren met Lianne, Fabienne en Robin (mijn beste vriendin in rl) naar 1D geweest, ik heb ze ontmoet op het station, en dan nog in de rij Lieke & Joella en zondag ga ik afspreken met Joella, Chelsea en Lieke, en 30 oktober met de hele groep <3


    Was echt supeeer gezellig schat<3 ahaha ik stond echt verveeld tegen dat hek aan te leunen en opeens zag ik jou omhoog komen en daarna heel rustig robin er achter aa


    What's so bad about being different?

    Ik ken niemand hier/heb nog nooit iemand gemeet :'x


    The soul needs autumn.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    SANNE IK KAN NIET MEER ZONDAG,
    ik moet werken en omdat het zolang geleden is mag ik niet afzeggen
    en mijn moeder wilt ook plots niet meer dat ik alleen ga MAAR ik heb een oplossing want ik moet jullie zien. BINNENKORT spreken we dan nog is af en kom ik met een vriendin van me, die woont in zundert dus dan neem ik de bus richting.. waar we elkaar spreken eh xd SERIEUS IK MOET GEWOON !

    DAN KOM IK MEE!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zou jullie wel willen meeten .. (flower)

    Eigenlijk..


    Danmarks Dynamite.

    MALIKZAYN schreef:
    Ik ken niemand hier/heb nog nooit iemand gemeet :'x

    misschien hebben wij al onbewust gemeet... (wbw)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."