• Voor het eerst in ... Whenever heb ik weer ik weer een idee voor een verhaal met een aardig deel aan inspiratie ervoor. x.x
    Ik ga het sowieso uitschrijven, maar ik wilde even weten of het jullie ook wat lijkt. Dan plaats ik het ook hier als ik wat verder ben ermee. -Het is nu vooral een idee- :]




    Dead Girl Superstar
    Now get out there and make it look good.
    Door een noodlottig ongeluk, waarbij ze terecht kwam in een plotselinge schietpartij tussen twee bendes, kwam ze om het leven. Als het daarbij was gebleven had haar ziel misschien ooit nog rust kunnen vinden, maar dat gebeurde niet. Terwijl de ene groep wegvluchtte, besloot de andere -met daarin de verantwoordelijke voor vier kogels in haar lichaam- nog veel verder te gaan. Ze namen haar mee, ver weg van het plaats delict. Om er zeker van te zijn dat het 'ongelukje' dat veroorzaakt was niet uit zou lekken naar de politie, werd haar lijk een volle dag bewaard in de achterbak van een dure auto. Daarin werd ze zelfs rondgereden terwijl de chauffeur zijn dagelijkse leven leidde, alsof het de normaalste zaak ter wereld was. Pas de volgende avond werd een beslissing genomen en werd haar lichaam diezelfde nacht, aan keien vastgebonden om haar gewicht te verzwaren en te zorgen dat ze niet boven zou komen drijven, gedumpt in een oud en donker meer, in een deel van een bos waar nauwelijks een mens durfde te komen. Als ze haar de avond ervoor hadden laten liggen, was er niks aan de hand geweest, in vergelijking met wat er daarna zou gaan gebeuren. Helaas.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:29 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mij moet je hem sowieso laten lezen :Y)

    Omgosh.
    Die lees ik.
    Zo hard.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Origineel + het klinkt goed. (:

    Altair schreef:
    Origineel + het klinkt goed. (:


    There's power in the words you whisper.

    Awesome :9~
    Ga ik zeker lezen


    i put the fun in funeral

    Altair schreef:
    Origineel + het klinkt goed. (:


    Winter is coming.

    Ok :]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 22:21 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil hem lezen.
    Ga jij maar héél snel schrijven, haha. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die wil ik zeker weten lezen!

    Waaaauw!
    And... Miss Sadistic is back in the game!
    Dit is epic. Die léés ik!


    Where there is a sea there are pirates...

    Sneasel schreef:
    Ik wil hem lezen.
    Ga jij maar héél snel schrijven, haha. :9~


    + kom me maar even waarschuwen als ie online staat ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eindelijk! *O* En het verhaal lijkt me geweldig (wbw)


    -

    Hij lijkt me super , maar ik weet niet of ik daar wel van houd.
    Ik ga zeker het eerste hoofdstuk lezen !


    Danmarks Dynamite.

    Captain schreef:
    Waaaauw!
    And... Miss Sadistic is back in the game!
    Dit is epic. Die léés ik!



    Lol, soms denk ik wel eens dat jij goed in het theater zou passen. Lekker dramatisch ding. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sneasel schreef:
    Ik wil hem lezen.
    Ga jij maar héél snel schrijven, haha. :9~


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.