• Vanvond ga ik naar een concert van The Baseballs alleen nu heb ik een vraagje. Mag je filmen bij hun of mag je uberhaupt filmen in vredeburg leidsche rijn??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    My heart is yours and so am I

    Je mag filmen/foto's maken met een compacte fotocamera. Dus niet met een veel te grote spiegelreflex ofzo. Maar met een gewone camera/telefoon mag altijd (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het gewoon gedaan. Toen ik wegging zag ik een bordje met 'No filming, no photos, no recordings' of zo, maar niemand trok zich er daar wat van aan. Ik ben nog nooit bij een concert geweest waar ze er een probleem van maken.

    En veel plezier! Ik was er gister en ik kan je vertellen dat het rockt. (:


    Felix

    Reassurance schreef:
    Je mag filmen/foto's maken met een compacte fotocamera. Dus niet met een veel te grote spiegelreflex ofzo. Maar met een gewone camera/telefoon mag altijd (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb toen gewoon filmpjes en foto's gemaakt met mijn telefoon, dat was geen probleem ^^

    sorry dat ik even off topic ga maar, ik heb de baseballs gezien in de stad waar ik woon!!! Appelpop... TIEL RULES!!!

    zo... nu weer on-topic.

    Reassurance schreef:
    Je mag filmen/foto's maken met een compacte fotocamera. Dus niet met een veel te grote spiegelreflex ofzo. Maar met een gewone camera/telefoon mag altijd (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Reassurance schreef:
    Je mag filmen/foto's maken met een compacte fotocamera. Dus niet met een veel te grote spiegelreflex ofzo. Maar met een gewone camera/telefoon mag altijd (:


    There's power in the words you whisper.