• Eerder kon je bij ons lezen over de zelfmoord van de 14-jarige Jamey Rodemeyer die het gepest omwille van zijn seksuele geaardheid niet meer aankon. Jamey was een groot fan van Gaga die de jongen ook steunde via de campagne Its get better Twee dagen later werden er drie tieners opgepakt die mogelijk mede verantwoordelijk zijn voor de dood van Jamey.

    Omdat zangeres Lady Gaga er kapot van was maakte ze een aangrijpende versie van haar nummer 'Hair', een anthem over zelfexpressie, ter nagedachtenis van Jamey die op 18 september zelfmoord pleegde. Zijn laatste woorden op het internet waren een songtekst van Gaga en de woorden: 'Don't forget me when I come crying to heaven's door.' Enkele uren later postte hij een hommage aan de zangeres en schreef hij dat hij er naar uitkeek om zijn overgrootmoeder terug te zien. Korte tijd later werd hij dood aangetroffen.

    Gaga bracht de aangrijpende versie van het nummer 'Hair' tijdens het I Heart Radio concert in Las Vegas van gisteren avond. Het was een ode aan de jongeman die eerder in YouTube filmpjes vaak liet weten erg van Gaga te houden. In een van die filmpjes zei hij: 'Lady Gaga maakt me zo gelukkig en laat me weten dat ik op deze manier ben geboren.' Jamey werkte ook mee aan de Its get better campagne waaraan ook Gaga haar steun verleende, net zoals vele andere beroemdheden, politici en gewone mensen.

    Lady Gaga toonde tijdens haar song beelden van Jamey en zei: 'We hebben een klein monstertje verloren. Hij is geen slachtoffer maar een les waar we van kunnen leren. Pesten is iets van losers.' Gaga heeft eerder al laten weten dat ze een gesprek wil met president Obama om die te vragen pesterijen strafbaar te maken op Amerikaanse scholen. Jamey is niet de eerste die zichzelf van het leven benam na pesterijen omwille van zijn homo zijn. De Its get better campagne werd in het leven geroepen na een golf van zelfmoorden onder Amerikaanse holebi-tieners in 2010. De ouders van Jamey begroeven gisteren hun zoon in zijn 'Born This Way' T-shirt. Filmpje optreden Lady Gaga ode aan Jamey: Klik hier Website van de Its get better campagne: Klik hier

    Bron: http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=9271


    Ik vind het zo jammer van Jammey en vind het fucking lief van Lady gaga. Ö



    EDIT: Damn, verkeerd subforum. xD

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 23:21 ]


    Take me to wonderland

    Dit is zo erg en zielig ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat is het toch erg dat het zo ver moet komen, voor mensen zien hoe erg het is waar ze mee bezig zijn ... Of dan soms nog niet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dit is gewoon ziek. En ik vind Lady Gaga echt heel lief.


    Alleen maar tranen van geluk