• Zelf ben ik een hele grote Th-fan maar ik laat op deze topic iedereen z'n mening erover zeggen :)

    Redelijk goed bedacht van me eigen niet ? [sorry ik heb een té groot ego :P]

    Noujah fans ga niet direct op haters zitten kakken en haters ga niet direct op fans zitten kakken plz.

    Gewoon ff recht op vrije meningsuiting :)

    Xxx-Mii (H)

    ik vind ze echt goed. ^^
    qua stijl en qua muziek.
    dat ze zich zo durven te kleden zoals ze doen, verdient echt veel respect.
    en dan te bedenken dat mensen soms niet eens hun eigen look durven te hebben, en met de menigte meelopen.
    zeker weten dat dit dan respect verdient.
    even over de muziek.
    de meeste nummer vind ik echt geweldig, maar bij sommige nummers heb ik van; mwaah mwaah, nee toch maar niet.
    still, they are fantastic. =D

    jah ik vind da ook egt dom van die meelopertjes die niet durven te dragen wat ze willen ik ben visual kei maar de meeste denken dat ik Goth of emo ben omdat ik eerst emo was(nogsteeds wal een beetje)en van die Gothic jassen draag
    maar over TH ik vind ze geweldig en het enige nmmr van hun waarvan ik vind dat het egt suckt is thema nr.1


    take me away

    ik vind ze niet goed
    ik vind ze niet slecht
    ik vind sommige nummers goed
    dat vind ik echt


    woeee rijmt XD


    never lose the ability to see beauty in the little things

    ik vind ze goed! je hebben een goed ritme en de teksten zijn echt mooi! maarja iedereen heeft zo zijn eigen mening en dat respecteer ik ook! liefsxnaomi

    ik vind ze best wel heeeel erg mega über gut ofzo iets :D


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    zallliig


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    ja ik vind tokio hotel supper en wat ze hier boven mij zeggen klopt :D

    xxx

    ik vind ze heel goed, maar ik ben geen hysterische fan ofzo. als ik ze op straat zou tegen komen zou ik natuurlijk om en handtekening vragen, mar ze dan gewoon gerust laten. het zijn ook maar mensen hea. mensen die hele goede muziek maken dan xD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    tokio hotel 4 ever!!!!!!!!!!!!!!!!!


    i'm eating gummybears

    oeh hierop kan k nixx antwoorde dan een en al GEWELDIG k ben zot op ze :P:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    I LOVEE TOKIOO HOTELL (H)(H)
    Gwoon De Geilstee Sgattigstee lkkrste Mensenn vnn De Werelldd :D:D:D

    ik vind ze cht gewoon vet.weetj ze durven te doen wat ze willen. Kijk naar georg die arme stakker word nog gepest door Tom ook maar het boeit hem niet, later kunnen ze er wel om lachen maar oke. Tom, hij heeft gewoon schijt, hij is Hiphopper en laat dan dan ook zien. Bill, Jaa uhm, hij heeft gewoon zijn eigen erm,,, Styl. en het staat em geweldig. Gustav is gewoon gewoon, maar tog speciaal. Hij is anders dan de rest van Th maar tog gewoon zichzelf.
    ik zou me echt niet staan de kunnen houden in dat glamour wereldje ik zou zo instorten.

    idd!
    th 4 ever(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    TH is super doordat ze allemaal hun eigen stijl hebbe en da maakt ze zo speciaal!

    ze zien er dan ook nog goed uit^^ en maken zalige muziek (vetgoe dus!)

    th 4 ever(L)



    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    Ik vind hun muziek echt tóp <3
    Mij kan die haters niet veel schelen, alleen wel jammer dat ze zo moeten doen.
    Ik vond een tijdje geleden tom heel leuk, maar dat is al wat minder [Zie foto, Daar komt het door ^^]
    Maar ik vind alle vier jongens nog steeds heel leuk, en ik heb respect voor ze dat ze een eigen style hebben enz.

    Groetzz Samantha.

    bleh ik ben echt geen fan van TH! ik vindt ze super meisjes door dat haar! als ze gewoon haar hadden zouden ze er wel goed uitzien :)
    maar die liedjes vindt ik ook rotzooi.
    maarja... mijn mening :)


    Ik vind TH écht super !!

    Ze hebben elks een toffe styl en ze zijn knap !!
    Ik word gwn blij vn hun muziek !!
    Hun muziek luister ik elke dag en men kamer hangt vol, maar in de klas durf ik het niet echt te zeggen, omdat ik bang ben dat ze erover beginnen te zeiken !!
    Als iem. me kan helpen of wat dn ook, ik sta open :P
    Ik ben de grootste fan vn Bill & Tom maar Gustav en Georg ook want zonder hun was er geen TH !!!
    Ik zou géén wereld weten zonder TH !!

    XxX


    Even bad men love their mothers -