• Zelf ben ik een hele grote Th-fan maar ik laat op deze topic iedereen z'n mening erover zeggen :)

    Redelijk goed bedacht van me eigen niet ? [sorry ik heb een té groot ego :P]

    Noujah fans ga niet direct op haters zitten kakken en haters ga niet direct op fans zitten kakken plz.

    Gewoon ff recht op vrije meningsuiting :)

    Xxx-Mii (H)

    ik vind ze echt geweldig vanwege de verschillende stijlen en de betekenis van hun songlyrics <3

    Ook mee eens, het is naturlijk leuk om naar ze te kijken, maar verandert Bill's nieuwe kapsel daar nu echt zoveel aan?! :S
    Kom op mensjes!
    Bitte!


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind ze Helemaal Geweldig,en I (H) Tom zn KledingStijl:D
    En het Feit da ze allemaal Zichzelf zijn...Zelf vind ik ook da Bill soms wel is lelijke of Overdreven kleren aanheeft...en dat kan ik zeggen,maar ik blijf natuurlijk ng altijd fan he:D

    xx(K)


    everybody needs a song.

    Sorry voor de TH fans maar k vind het niet zo mooi
    :Y)

    th is gewoon Dé max


    Their music makes me feel good.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind ze echt top:Y)!!
    <3 , Maar ze beginnen wel een beetje standaard te worden,Maar fan blijven doe ik nog zeker wel!!:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    IK HOU VAN TOKIOHOTEL!!(H)

    omdat...
    Ze goeie muziek maken!:D
    Ze kei HOT zijn!!^^
    Hun eigen stijl
    ...

    Ivy x.

    Voor ik Tokio Hotel ontmoette was mijn leven helemaal anders;; TH heeft mijn leven in een zeer goede manier beïnvloed;; ik hou daarom ook van hen!! ze zijn mijn alles geworden en ik kan geen dag zonder hun..

    ik heb geen woorden voor tokio hotel ze zijn gewoon veelste goed


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    I love them.


    Tanya is de beste.

    Ik heb respect voor ze, dat ze met zoveel opmerkingen nog gewoon zijn wie ze alijd waren. De muziek is top, de jongens zijn geweldig, wat wil je nog meer ?

    de muziek is supergoed, live rocken ze
    alleen ze worden me veel te commercieel:S
    ging ik bij de bruna een krant halen... lagen daar THstickers:S


    I am an idiot, I move.

    Ze zijn gewoon te hip jaa XD hahah ik heb niet echt dingen dat ik niet van ze moet majja ze zijn gewoon supaaa !!!


    ...

    Tjaa, ze zijn gewoon goed. En wat ik al eerder heb gelezen, ze blijven zichzelf, no matther what Tenminste, met al die opmerkingen, ik ga er kapot aan [/ervaring]

    Ik vind ze echt zalig. <3
    Ze hebben hun dromen kunnen waarmaken, ondanks de tegenslagen die ze hadden in hun leven. En ze hebben het al zo ver geschopt. Als je me 2 jaar geleden gezegt zou hebben dat ik Duitse muziek mooi zou vinden dat zou ik vet hard uitlachen. Ze durven gewoon hun eigen te zijn, en ook toen anderen mensen kritiek op hun gaven bleven ze hun eigen en gaven niet op. Hun muziek is geweldig, ze hebben niet eens zo fantastische gitaar en drum strofes maar toch kan hun muziek je betoveren <3. Ze doen waar ze goed in zijn en wat ze graag doen en dat kan je gewoon zien aan hun. Ze blijven hun fans dankbaar en doen alles wat ze kunnen voor hun fans. Dan zijn ze alle vier ook nog eens heet, beter kan je niet hebben toch? <3