• Zelf ben ik een hele grote Th-fan maar ik laat op deze topic iedereen z'n mening erover zeggen :)

    Redelijk goed bedacht van me eigen niet ? [sorry ik heb een té groot ego :P]

    Noujah fans ga niet direct op haters zitten kakken en haters ga niet direct op fans zitten kakken plz.

    Gewoon ff recht op vrije meningsuiting :)

    Xxx-Mii (H)

    Ik vind TH écht super !!



    Ze hebben elks een toffe styl en ze zijn knap !!

    Ik word gwn blij vn hun muziek !!

    Hun muziek luister ik elke dag en men kamer hangt vol, maar in de klas durf ik het niet echt te zeggen, omdat ik bang ben dat ze erover beginnen te zeiken !!

    Als iem. me kan helpen of wat dn ook, ik sta open

    Ik ben de grootste fan vn Bill & Tom maar Gustav en Georg ook want zonder hun was er geen TH !!!

    Ik zou géén wereld weten zonder TH !!

    Helemaal mee eens! (Y)



    Träume sind wirklich!!

    Ik vind ze echt supper!!!!

    srry als ik nu mensen beledig!!!

    maar Tom ze stijl vind ik niks, maar ik vind het lollig dat hij, Bill en de andere zo verschillen van elkaar...
    Bill ze stijl vind ik super, omdat het ook mijn eigen stijl is... hèhè..
    en Georg en Gustav zijn gewoontjes maar dat vind ik juist wel grappig... =D

    Ik vind ze helemaal super !! :D
    Lekkere muziek, mooie songteksten, great performence..
    Zelf vind ik Tom de leukste :)

    Ik vind ze geweldig(H)!!
    En ja zoals veel mensen al zeggen ik heb ook respect voor ze dat ze gewoon zichzelf zijn. De meeste nummers vind ik goed sommige wat minder. Hoewel ik niet de hele dag of zelfs maar elke dag naar ze luister(A) Ik luister ook heeel veel naar andere muziek. Ik kan er niet tegen te lang hetzelde te luizteren en heb een te brede muzieksmaak. Naja ik ben dus wel fan:P

    Wat peempje zegt: ik zou me echt niet staande kunnen houden in dat glamour wereldje ik zou instorten.

    Nou mijn comment.. Het scheelt dat Bill nooit echt zich zelf is geweest.. Pas nu komt de echte bill langzaam maar zeker omhoog.. het heeft hem ook bijna 2 jaar gekost op eerlijk en open te zeggen dat hij zich hele lange tijd 'slecht' heeft gevoeld.. het was niet alleen slecht.. hij was ramdepressief.. gewoon omdat hij niet de persoon kon en durfde te zijn die hij was..

    ik denk niet dat veel mensen eigenlijk een goed beeld van bill hebben.. en van tom overigens ook niet.

    mijn voor de rest vind ik ze wel cool:) en hun muziek is ook super.. And i love germany! xD en niet alleen om tokio hotel maar natuurlijk ook om de allercoolste vrouw van de hele wereld NENA.. nee maar duitsland is gewoon hip.. en dat vond ik al voordat ik TOKIO HOTEL, CB, LAFEE, PANIC, Etc. Kende

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind ze cht gewoon vet.weetj ze durven te doen wat ze willen. Kijk naar georg die arme stakker word nog gepest door Tom ook maar het boeit hem niet, later kunnen ze er wel om lachen maar oke. Tom, hij heeft gewoon schijt, hij is Hiphopper en laat dan dan ook zien. Bill, Jaa uhm, hij heeft gewoon zijn eigen erm,,, Styl. en het staat em geweldig. Gustav is gewoon gewoon, maar tog speciaal. Hij is anders dan de rest van Th maar tog gewoon zichzelf.
    ik zou me echt niet staan de kunnen houden in dat glamour wereldje ik zou zo instorten.


    Tzelfde :P

    Uhm.. ze zijn heelheelheelheelheel geweldig<3 Ik lieft ze zoals ze zijn, kbdoel ze hebben hun eigen style en schamen zich er niet voor =P TH= mijnlevenmijnlevenmijnleven xD Ik heb respect voor ze, niet zoals ik bij sommige mense in mn klas merk, het lijkt wel of de wereld vergaat omdat ik een een paar andere mensen fan zijn en we erover praten, terwijl andere mense niet persee fan zijn ofzo, maar het niet erg vionden ofzo..

    tokio hotel RRRUUUULLLLEEEEDDDD

    Ik vind ze opzich wel goed maar niet om elke dag naar teluisteren

    Ik vind ze heel goed, mooie muziek (kort maar krachtig XD)


    BAM!

    Ik vind hun muziek goed! en de jongesn opp zich ook wel lekker :$


    My fairytail stinks, does yours?

    ik vind bill best een homo


    you will be my forever and ever.....

    Omdat ie make-up draagt?! :S


    Träume sind wirklich!!

    Omdat hij een eigen stijl heeft en zich niet wilt aanpassen. :S


    Träume sind wirklich!!

    ik vind ze echt geweldig vanwege de verschillende stijlen en de betekenis van hun songlyrics <3


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !