• Zelf ben ik een hele grote Th-fan maar ik laat op deze topic iedereen z'n mening erover zeggen :)

    Redelijk goed bedacht van me eigen niet ? [sorry ik heb een té groot ego :P]

    Noujah fans ga niet direct op haters zitten kakken en haters ga niet direct op fans zitten kakken plz.

    Gewoon ff recht op vrije meningsuiting :)

    Xxx-Mii (H)

    Ik ben niet echt fan maar ik vind wel dat ze leuke liedjes hebben


    Veni, Bibi, Vomui

    Hmm.. Ik ben geen TH fan, maar een vriendin van mij is er fan van, was er 4 maart, en 14 juni gaat ze ook. Dus.. :) Ik moet het wel accepteren. XD
    Ik luister de muziek nooit dus heb niet zo'n mening. Ze hebben wel grappige liedjes, maar niet mijn smaak. ;)

    ik vond ze vroeger leuker dan nu


    You can't win the match if you can't beat the best.


    H-e-e-t


    I recycle my thoughts.

    Ik vind ze nog steeds even leuk x).

    Nóg leuker zelfs..
    Bill blijft zo leuk :$


    I recycle my thoughts.

    Yeah men ! Bill & Tom (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik vind ze echt goed. ^^
    qua stijl en qua muziek.
    dat ze zich zo durven te kleden zoals ze doen, verdient echt veel respect.
    en dan te bedenken dat mensen soms niet eens hun eigen look durven te hebben, en met de menigte meelopen.
    zeker weten dat dit dan respect verdient.
    even over de muziek.
    de meeste nummer vind ik echt geweldig, maar bij sommige nummers heb ik van; mwaah mwaah, nee toch maar niet.
    still, they are fantastic. =D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik hou van ze !
    En ja gewoon, Alles is leuk aan ze.
    En ik vind niet 1 bandlid het leukst ofzo,
    Ze zijn allemaal even leuk!'
    (:
    Noujaah,
    Zo kan ik nog wel even door gaan xD
    xx Romy <3


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik moet dit ff duidelijk hebben: ik ben GEEN tokio hotel fan, ik vind ze gewoon zangers, net als bijvoorbeeld... Béyonce, ik ben geen fan van d'r maar ik luister wel naar nummers van haar.
    mijn zus is een enorme fan ervan, en daardoor ben ik ze ook meer gaan accepteren, eerst was ik een volledige hater namelijk :P nu vind ik het gewoon een band met af en toe goeie nummers.
    het nummer don't Jump bijvoorbeeld, vind ik een mooi nummer (zolang het engels is, ik kan niet tegen duits namelijk)
    Groetjes :D


    What’s your existence measured by?

    ik kan juist niet goed tegen engels:P


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Super super super&TH rockt&hou vna hun:P


    Lalalalalalalala.

    ben nu btw 2 maanden &4 dagen fan xD


    Lalalalalalalala.

    Ben gwn neutraal. Die muziek is niet echt mijn stijl want ik luister veel naar R&B, Hiphop, Rap, Nederhop, Oldschool en Electro.

    Maar het is dus echt niet dat ik ze haat. Waarom haten als ik vragen mag? Ze haten mij toch ook niet? Dus wat heeft het dan voor nut?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    mijn mening is:

    Ik vind ze een beetje standaard voor mij worden. Ik ben ze te veel gewend. Niet dat ze slecht zijn ofzo maar ik heb behoefte aan iets nieuws..

    Genoeg gezeurd ik ga wea..


    ja dat vind ik ook ik ben zoo die hard fan geworden dat ik ze bijna saai vindXD ik kan nog steeds uren naaar ze luisteren zonder me te vervelen maar ik luister nu bv vaker Cinema Bizarre die zijn wat nieuwer voor me:D


    take me away

    Ik vind dat ze goede muziek hebben. In het Engels klinkt het niet zo goed als het Duits. Maar ik kan er niet altijd naar luisteren, ik heb een té diverse smaak en ik raak té snel verveeld. ;)
    Over de boys: Tof dat ze hun eigen stijl hebben en daaraan vasthouden, ook al hebben anderen commentaar op ze. Rock on!
    xXx


    FML