• Ik heb vandaag een vriend een bloedneus geslagen ;$

    Hij was een beetje me aan het plagen, eerst was het grappig alleen daarna maakte hij grappen waarvan hij weet dat hij zulke dingen niet tegen me moet zeggen. Dus ik zei: stop. Maar hij stopte niet. Toen gaf ik hem een tik, zoals ik al vaker doe om te laten zien: nu moet je echt stoppen of ik spring uit mijn vel. Alleen de klap kwam recht op zijn neus en de klap was harder dan ik wilde. Dus hij had een bloedneus. Hij naar de wc om het bloed te stoppen. Ik voelde me harstikke kut. Gaan er ook nog een stel mensen me expres nog schuldiger laten voelen. Dus ik was voelde me al schuldig.
    Alleen nu is hij ook nog boos op me.
    Echt ik voel me echt vreselijk schuldig, heb al zitten huilen omdat ik me vreselijk schuldig voelde.
    Buh, ik haat op dit moment mezelf echt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Colibre schreef:
    (...)
    Oke, wacht, sowieso begrijp ik dan niet: Je weet dat je hard slaat. I'm sorry, broeder, maar voortaan je pootjes thuishouden dan.
    (no_chears)


    Nee ik wist op dat moment juist NIET dat ik hard had geslagen. Ik sla normaal niet hard. Dit keer alleen wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Shit happens meid,
    Ik zou, als ik jou was, gewoon even afleiding zoeken. (Een bak ijs of zoiets dergelijks)
    Daarna die vriend alles eerlijk uitleggen. Face 2 face.
    Good luck (:


    26 - 02 - '16

    Ik dacht en bloed en toen zag ik opeens je topic staan D:

    MisPattinson schreef:
    stuur hem een bericht of bel hem of gewoon vertellen dat je het niet zo bedoeld. Als hij weet dat je daar niet tegen kunt is hij ook degene die fout zit door gewoon door dte gaan terwijl je al stop zij


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!