• Ik heb vandaag een vriend een bloedneus geslagen ;$

    Hij was een beetje me aan het plagen, eerst was het grappig alleen daarna maakte hij grappen waarvan hij weet dat hij zulke dingen niet tegen me moet zeggen. Dus ik zei: stop. Maar hij stopte niet. Toen gaf ik hem een tik, zoals ik al vaker doe om te laten zien: nu moet je echt stoppen of ik spring uit mijn vel. Alleen de klap kwam recht op zijn neus en de klap was harder dan ik wilde. Dus hij had een bloedneus. Hij naar de wc om het bloed te stoppen. Ik voelde me harstikke kut. Gaan er ook nog een stel mensen me expres nog schuldiger laten voelen. Dus ik was voelde me al schuldig.
    Alleen nu is hij ook nog boos op me.
    Echt ik voel me echt vreselijk schuldig, heb al zitten huilen omdat ik me vreselijk schuldig voelde.
    Buh, ik haat op dit moment mezelf echt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Das wel zwaar klote, maar ik vind het ook wel flauw, hij weet toch dat je dat niet express deed? En als hij dat niet weet, moet je hem dat eens goed duidelijk maken.

    Ik heb iemand laatst ook een bloedneus geschopt, Kimberlee. Ik was gewoon aan het schommelen en Kimberlee mij aan het duwen. Dus ik denk; Kimberlee is gestopt met duwen dus ik kan nu gewoon mijn benen naar achteren gooien... Niet dus. Ik schop Kimberlee vol op d'r neus, en zij een bloedneus. En raad eens? Ze kon niet stoppen met lachen (cat).


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    stuur hem een bericht of bel hem of gewoon vertellen dat je het niet zo bedoeld. Als hij weet dat je daar niet tegen kunt is hij ook degene die fout zit door gewoon door dte gaan terwijl je al stop zij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Go girl *O*


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Casiraghi schreef:
    Go girl *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wtf, als je iemand slaat moet je sowieso niet hard slaan, en omdat je altijd het risico te hard te slaan moet je iemand niet in zijn gezicht slaan!


    quidquid excusatio prandium pro

    ik ben meer een buikstomper, kruistrapper en een oogprikker. Echt, FML.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    Wtf, als je iemand slaat moet je sowieso niet hard slaan, en omdat je altijd het risico te hard te slaan moet je iemand niet in zijn gezicht slaan!


    Ik sloeg helemaal niet hard voor mijn gevoel. Het was bedoelt als een zacht tikje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb je iemand in je klas die aan jou kant staat en met hem in conact kan komen? Moet je hem gwn dit laten lezen. Dan ziet hij zelf wel dat je spijt hebt en het minder hard bedoelde te slaan..

    Basecca schreef:
    ik ben meer een buikstomper, kruistrapper en een oogprikker. Echt, FML.

    Terwijl ik juist een arm/kaakbreker gebroken-neus en blauw-oog-type ben. *O*

    OT: Da's niet gezond, kindeke. Zoals je zegt: 'Voor mij was 't een tikje.'
    Zo zei ik het ook een keer, en brak iemand zijn neus. Echt waar, sla anders met platte hand, niet in zijn gezicht.(cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RainbowDash schreef:
    Wtf, als je iemand slaat moet je sowieso niet hard slaan, en omdat je altijd het risico te hard te slaan moet je iemand niet in zijn gezicht slaan!


    Hoe komt het toch dat ik het altijd eens met jou ben O__o


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Sushita schreef:
    (...)

    Ik sloeg helemaal niet hard voor mijn gevoel. Het was bedoelt als een zacht tikje


    Ja, maar je vergissen in de kracht van een klap is heel erg makkelijk. Er is een reden dat een vriendschappelijke stomp tegen de schouder wordt gegeven en niet in het gezicht.

    Daarom: Sla nooit in het gezicht

    bij jongens geldt dat overigens ook voor in de ballen trappen, dat komt ook hard aan ook al doe je het maar zachtjes, omdat het gevoelig is. Dus bij jongens moet je ook opletten als je hoog tegen hun benen trapt (wat niet vaak voorkomt, maargoed)

    punt is, als je verkeerd inschat bij een klap op de arm of een schop tegen de scheenbeen heeft iemand pijn en een blauwe plek, maar dat vergeet je snel. In het ergste geval heb je een klein littekentje, heb ik ook opgelopen. Ik plaag degene die me dat bezorgde ermee, maar ik vindt het niet erg want je ziet het niet en ik weet dat ze me niet express echt wilde verwonden. Bij een klap in het gezicht is dat ook nog wel zo, maar een bloadneus is veel opvallender en doet veel langer pijn, en zal dus veel minder snel vergeven worden. Helemaal als je in plaats van een bloedneus zijn tanden eruit had geslagen fso


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het heel kut van die vriend van je dat hij maar bleef doordrammen. Maar aan de ene kant vind ik het heel kut van jouw dat jij hem een bloedneus hebt geslaan. Ook al was het maar 'een zacht tikje' in uw woorden.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Colibre schreef:
    (...)
    Terwijl ik juist een arm/kaakbreker gebroken-neus en blauw-oog-type ben. *O*

    OT: Da's niet gezond, kindeke. Zoals je zegt: 'Voor mij was 't een tikje.'
    Zo zei ik het ook een keer, en brak iemand zijn neus. Echt waar, sla anders met platte hand, niet in zijn gezicht.(cat)


    Ik sloeg met de platte hand. Het was namelijk als een hele zachte bitchclap bedoelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik snap dat je je rot voelt, wou dat ik kon helpen!!
    maar ik ben het ook wel een beetje eens met de mensen hier.

    en ik voel me daar heel lullig bij.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sushita schreef:
    (...)

    Ik sloeg met de platte hand. Het was namelijk als een hele zachte bitchclap bedoelt.

    Oke, wacht, sowieso begrijp ik dan niet: Je weet dat je hard slaat. I'm sorry, broeder, maar voortaan je pootjes thuishouden dan.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)