• Een familie met 12 dochters verhuisd naar Duitsland. De oudste 4 willen eerst niet mee verhuizen tot ze te horen krijgen dat ze naar Loitsche verhuizen. De familie bestaat uit de ouders en dan nog 3 vierlingen. Op school worden de meisjes uitgelachen omdat ze er anders uitzien dan de rest en omdat ze met zoveel zijn. Tot dat de oudste vier het beu zijn en beginnen te vechten met de pestkoppen op straat. Ze worden uitelkaar gehaald door niemand minder dan Bill Kaulitz. Ze worden meegenomen naar het huis van Tom en Bill... Wat zou er daar gebeuren?

    Rollen:
    Oudste vierling paar (hebben allemaal zwart haar, zijn 17 en krijgen met iemand van TH): PrincesScene, KimxGeorg ,LOLLIPOPx , BoHARTtom
    Middenste vierling paar (Hebben allemaal blond haar, zijn 15 en worden BF's van TH): KimFootball, xNIJNTJE,
    Jongste vierling paar (Hebben 2 zwart en 2 blond haar, zijn 13 en worden ook BF's met TH): Ipod


    Info:
    Rol:
    Foto:
    Klein tekstje (Het liefst zoveel mogelijk erin beschrijven over het personage):

    Naam: Nickita

    Rol: De midelste

    Foto:
    http://www.quizlet.nl/images/2008/39/nhspubrphothgzh.jpg

    Klein tekstje (Het liefst zoveel mogelijk erin beschrijven over het personage):
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben altijd vrolijke an sta altijd voor mijn vrienden klaar
    Ik hou me altijd bezeg met tekaten schrijven en ben dan ook rustig
    Ik kan ook verlegen zijn maar dan alleen door complimenten
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl (K)



    You can't touch music but music touch you

    oohjah tell me wneer 1 er is plz ^^


    when words fail, music speaks.

    ps;je moet me naam ff veranderen ^^
    BoHARTtom = BoKillerDoll =D


    when words fail, music speaks.

    Kommop, geef ze een rol zodat ze kan beginnen !! ><


    What's wrong whit loving someone?