• Een familie met 12 dochters verhuisd naar Duitsland. De oudste 4 willen eerst niet mee verhuizen tot ze te horen krijgen dat ze naar Loitsche verhuizen. De familie bestaat uit de ouders en dan nog 3 vierlingen. Op school worden de meisjes uitgelachen omdat ze er anders uitzien dan de rest en omdat ze met zoveel zijn. Tot dat de oudste vier het beu zijn en beginnen te vechten met de pestkoppen op straat. Ze worden uitelkaar gehaald door niemand minder dan Bill Kaulitz. Ze worden meegenomen naar het huis van Tom en Bill... Wat zou er daar gebeuren?

    Rollen:
    Oudste vierling paar (hebben allemaal zwart haar, zijn 17 en krijgen met iemand van TH): PrincesScene, KimxGeorg ,LOLLIPOPx , BoHARTtom
    Middenste vierling paar (Hebben allemaal blond haar, zijn 15 en worden BF's van TH): KimFootball, xNIJNTJE,
    Jongste vierling paar (Hebben 2 zwart en 2 blond haar, zijn 13 en worden ook BF's met TH): Ipod


    Info:
    Rol:
    Foto:
    Klein tekstje (Het liefst zoveel mogelijk erin beschrijven over het personage):

    Rol:1 van de oudste vierling

    Foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2nw0qwo&s=4

    Klein tekstje (Het liefst zoveel mogelijk erin beschrijven over het personage):Hallo poeperds ! Ik zal mezelf ff voorstellen,is wel zo netjes he ^^ Mijn naam is Raquel en ik ben 17 jaar oud. Op 5 November word ik eindelijk 18 en ik kan niet wachten totdat het eindelijk zo ver is ! Ik doe graag lekker wat ik wil en hang graag rond met me vriendinnen. Ook skate ik wel eens en ontwerp ik sieraden voor mezelf ^^ Ik vind orgineel zijn iets heel belangrijks dus probeer mij niet te kopieren oke !? Mij zal je vaak buiten vinden,meestal in het centrum want dan ben ik aan het shoppen met de meiden of ik hang gewoon een beetje rond. Ik ben verslaafd aan ijsjes en heb ik haat aan brocoli !! Als je mij mag dan moet je het gewoon zeggen,anders weet ik nooit waar ik aan toe ben. Ik ben best koppig,aardig en meestal wel hyper x] Ook sta ik altijd klaar voor mensen waar ik veel om geef. Kak, ik moet naar gitaarles. Byee<33

    Hoop dat ik hem krijg (A)
    xoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: 1 van de Middelste

    Foto: Pak er maar 1 uit me fotoboek

    Klein tekstje (Het liefst zoveel mogelijk erin beschrijven over het personage): Hoii,ik ben dus Kim en 15 jaar oud en heb lichtblond haar en ben erg lang en erg slank. Ik lijk ouder dan ik ben maar ja dat is dan maar pech. Ik lijk misschien een huppelkut maar ben een echte rockchick. Ik hou erg van rock-muziek en punk-muziek en tja veel jongens vallen op blondines en daar heb ik wel mazzel mee wnat ik ben blond maarja ik ga maar is DOEI

    Rol: Oudste vierling paar (hebben allemaal zwart haar, zijn 17 en krijgen met iemand van TH): PrincesScene,
    Info: Eline
    Foto: http://www.quizlet.nl/quiz/199323/youre-my-first-and-last-love-gtprolooglt/results.phpen dan bij Eline
    Tekstje:
    heey heey, ik ben Eline en ben 17 jaartjes Jong :D
    Ik hou van mijn zussen/zusjes, lolly's, mooi weer, Shoppen, zingen en muziek. Ik haat huppelkutjes, slecht weer, spinnen en mensen die denken dat ze alles zijn. verder weet ik eigenlijk niet veel te zeggen. Ik ben betrouwbaar, ik zou een geheim nooit doorlullen en ook wel lief ;) ik hou ook nog van Gek doen. verder weet ik niks meer bye bye
    xLien

    Dankje ^^

    Dankje ^^


    Graag gedaan lievord

    (K)

    yaay ^^ twins met annelies ^^
    [=$]


    when words fail, music speaks.

    Rol: 1 van de Middelste

    Foto: Pak er maar 1 uit me fotoboek

    Klein tekstje (Het liefst zoveel mogelijk erin beschrijven over het personage): Hoii,ik ben dus Kim en 15 jaar oud en heb lichtblond haar en ben erg lang en erg slank. Ik lijk ouder dan ik ben maar ja dat is dan maar pech. Ik lijk misschien een huppelkut maar ben een echte rockchick. Ik hou erg van rock-muziek en punk-muziek en tja veel jongens vallen op blondines en daar heb ik wel mazzel mee wnat ik ben blond maarja ik ga maar is DOEI

    Je hebt hem

    (huil) Nee ik geen twinnie zijn met lieve mensjes !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (huil) Nee ik geen twinnie zijn met lieve mensjes !


    Sorryyy!!! je was een beetje te laat

    wie moet zijn naam eigenlijk veranderen omdat er nu 2 kim's zijn

    (...)

    Sorryyy!!! je was een beetje te laat

    Toen ik reageerde stond er nog nix =[


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    wie moet zijn naam eigenlijk veranderen omdat er nu 2 kim's zijn


    Ik heb gwn bij die van KimFootball Kim F gezet

    (...)

    Ik heb gwn bij die van KimFootball Kim F gezet


    okej:D

    raquel.. als je rol krijgt ben je nog steets zus hoor ^^


    when words fail, music speaks.