• Hihi. Er kwam net een bekende vaste klant van ons langslopen, die spontaan naar binnen liep toen hij me zag om me een hand te geven. Hij was mijn voornaam vergeten, dus ik vertelde hem dat ik Nancy heet. Toen zei hij 'Nancy right? Now I'll never forget that. You know Nancy; Every person has a special thing about them and yours is your smile. You're beautiful and your eyes shine so bright! Never give that up!' - Dus toen groeide mijn glimlach spontaan nog een meter breder. ;D
    Het was ook totaal niet vreemd/flirterig of pervers bedoelt van hem, gewoon puur en heel lief. Dus nu ben ik wat vrolijker geworden voor vandaag. :3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 12:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AWWWWH, dan krijg je ook een smelt moment.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    When and where? (wbw)

    15 october. Your place (wbw)


    -

    How sweet!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sneasel schreef:
    Oh, dat is echt zo lief. (:

    Genius schreef:
    (...)
    15 october. Your place (wbw)



    Oooh, is de vakantie de 15e al. Hahaha, dat wordt krap in bed, Annick komt geloof ik ook dan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh, dat is echt vet lief.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall