• Ik heb even ruzie met mijn vriend en hij had altijd mij in zijn plaatje ding op MSN, en dan gaat hij dat snel veranderen en 3x opnieuw online komen om te laten merken dat hij een nieuw plaatje heeft gekozen. ._. Oh gosh hoe kinderachtig. En hij vind dat ik teveel tijd aan Bas besteed en niet aan hem. Nou, ZO ERG IS HET TOCH NIET? D:

    Anyways ik irriteer me de laatste tijd vreselijk aan alles en iedereen, nee het is geen puberteit, want ik ben geen puber meer, ook is het geen ongesteldheid, want ik ben een jongen, lol. Iemand tips om je beter te voelen? ik ga vaak genoeg naar vrienden maar slaap snachts echt bijna niets omdat ik over vanalles in zit, en als gevolg ben ik dus op alles en iedereen boos. Ik probeer het wel te veranderen maar het is een soort automatisme, ik reageer heel fel ookal wil ik dat niet. D: Dus dus kom op met je feel-better tips.

    VROLIJK ME OP MET IETS.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    C18 schreef:
    Is die Bas een normale vriend of heb je daar ook een relatie mee? Anders kan ik me voorstellen dat je vriend nogal pissed is..

    + met dat fel reageren enzo kan ik niet helpen, want dat heb ik namelijk ook en het is verschrikkelijk D: Ik wil het niet en toch doe ik het en zo kwets ik echt mensen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Baskuh schreef:
    (...)
    Haha ik heb al best lang een vriend hoor. x'] nouja best lang.. een paar weken. xD en waarom ben je in de war?

    LOL @ die plaatjes :'D made me laugh!

    OKE OKE ik weet het al ik ga afkicken, ik verander mijn username naar de naam van mijn vriend, en ga hem aanbidden. -gooit bas in de prullenbak- IT HURTS DEEP INSIDE OF MY HEART. x_x

    uhum.

    Nou Gilbert, bedankt voor je commentaar, ik zal 'whatever' zeggen tegen alles, en niet zo boos proberen te doen. Oke dat laatste moet ik nog wel aan werken maar oke, toch bedankt voor je commentaar. Net als alle andere.


    Omdat je zoveel praat over bas dat ik dacht dat je single was, en dan blijk je opeens een vrined te hebben xD Dacht eerst dat je wat uit je duim zoog. Maar daarom zeg ik, als ik moet afgaan hoe je hier overkomt zou ik je vriend gelijk moeten geven (hoewel hier en in het echt twee volkomen verschillende dingen zijn, praat ook lang niet zoveel over ponies in het echt) maar ik zou er wel es eerlijk voor jezelf over nadenken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Baskuh schreef:
    (...)
    Haha ik heb al best lang een vriend hoor. x'] nouja best lang.. een paar weken. xD en waarom ben je in de war?

    LOL @ die plaatjes :'D made me laugh!

    OKE OKE ik weet het al ik ga afkicken, ik verander mijn username naar de naam van mijn vriend, en ga hem aanbidden. -gooit bas in de prullenbak- IT HURTS DEEP INSIDE OF MY HEART. x_x

    uhum.

    Nou Gilbert, bedankt voor je commentaar, ik zal 'whatever' zeggen tegen alles, en niet zo boos proberen te doen. Oke dat laatste moet ik nog wel aan werken maar oke, toch bedankt voor je commentaar. Net als alle andere.

    Je hoef niet perse hem helemaal af te zweren, een idool hebben is geen probleem. Het moet alleen iets minder. Iets minder Bas iets meer je vriend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Okee heb ik wat gemist ofzow? Wie the hell is Bas? Ö x']

    Remains schreef:
    Maybe this will help :3


    Gnegne awesome x'D


    Inspiration can hit you any time

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat je zoveel praat over bas dat ik dacht dat je single was, en dan blijk je opeens een vrined te hebben xD Dacht eerst dat je wat uit je duim zoog. Maar daarom zeg ik, als ik moet afgaan hoe je hier overkomt zou ik je vriend gelijk moeten geven (hoewel hier en in het echt twee volkomen verschillende dingen zijn, praat ook lang niet zoveel over ponies in het echt) maar ik zou er wel es eerlijk voor jezelf over nadenken :Y)

    Haha, daar heb je gelijk in. En da's waar in het echt praat ik.. nee never mind. :B
    Maar jullie hebben gelijk en het is dom dat ik dat eigenlijk zelf niet realiseerde, ik ga wat leuks bedenken om sorry te zeggen. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Haha, daar heb je gelijk in. En da's waar in het echt praat ik.. nee never mind. :B
    Maar jullie hebben gelijk en het is dom dat ik dat eigenlijk zelf niet realiseerde, ik ga wat leuks bedenken om sorry te zeggen. :B


    een fotoalbum met allemaal fotos van bas mee nemen naar hem en ze samen met hem verbranden/verscheuren :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    een fotoalbum met allemaal fotos van bas mee nemen naar hem en ze samen met hem verbranden/verscheuren :Y)

    Hahaha that made me laugh so hard, misschien vind 'ie dat wel leuk! nouja nu overweeg ik het ook nog echt te doen HAHA. Want ik heb echt een klein fotoalbum. x'] En ik heb er best wat voor over om het weer 'goed te maken' duszz.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Hahaha that made me laugh so hard, misschien vind 'ie dat wel leuk! nouja nu overweeg ik het ook nog echt te doen HAHA. Want ik heb echt een klein fotoalbum. x'] En ik heb er best wat voor over om het weer 'goed te maken' duszz.


    Je bent een ergere fangirl dan mijn zusje. En mijn zusje shipt Snape en Dumbledore (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je bent een ergere fangirl dan mijn zusje. En mijn zusje shipt Snape en Dumbledore (cat)

    Ew.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je bent een ergere fangirl dan mijn zusje. En mijn zusje shipt Snape en Dumbledore (cat)


    Cewl :')

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Baskuh schreef:
    (...)
    Ew.


    precies D:

    in de fik ermee :Y)


    quidquid excusatio prandium pro