• Ik heb even ruzie met mijn vriend en hij had altijd mij in zijn plaatje ding op MSN, en dan gaat hij dat snel veranderen en 3x opnieuw online komen om te laten merken dat hij een nieuw plaatje heeft gekozen. ._. Oh gosh hoe kinderachtig. En hij vind dat ik teveel tijd aan Bas besteed en niet aan hem. Nou, ZO ERG IS HET TOCH NIET? D:

    Anyways ik irriteer me de laatste tijd vreselijk aan alles en iedereen, nee het is geen puberteit, want ik ben geen puber meer, ook is het geen ongesteldheid, want ik ben een jongen, lol. Iemand tips om je beter te voelen? ik ga vaak genoeg naar vrienden maar slaap snachts echt bijna niets omdat ik over vanalles in zit, en als gevolg ben ik dus op alles en iedereen boos. Ik probeer het wel te veranderen maar het is een soort automatisme, ik reageer heel fel ookal wil ik dat niet. D: Dus dus kom op met je feel-better tips.

    VROLIJK ME OP MET IETS.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    kom met mij msnen
    ik verveel me echt kapot en ik voel me depri


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    En ik dacht altijd dat dat kinderachtige gedoe van zelf wel over zou gaan. :c Het komt vast wel goed! - zend virtuele hug en virtuele koekjes -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Is die Bas een normale vriend of heb je daar ook een relatie mee? Anders kan ik me voorstellen dat je vriend nogal pissed is..


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt een vriend? Je praat alleen over bas en dit is nieuw, dus misschien heeft ie daar een punt :P Maar ik ben sowieso in de war xD




    quidquid excusatio prandium pro

    Maybe you should talk about what's bothering you.


    I love you Tim

    Dude, je praat zo veel over die Bas dat ik dacht dat hij je vriend is/dat je verliefd op hem bent. Dus ik snap dat wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hmm, ik snap het opzich wel, mijn vriend zou het ook niet leuk vinden als ik zoveel aandacht zou besteden aan een andere jongen ;3
    En dat je overal aan irriteren, dat heb ik ook. Bij mij helpt meestal even ergens mee gooien of flink schelden. (:


    Alis volat propriis.

    Maybe this will help :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je vriend als in vriendje? Dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij vind dat je veel aandacht aan die Bas besteed, dat doe je ook wel. Je bent best wel geobsedeerd door die Bas en ik snap best dat je vriendje dat niet leuk vind.

    Over je gevoelens, uit je op een of andere manier. Het hoef niet perse met praten maar kan ook met schrijven of tekenen of zo. Luister veel muziek, dat werkt bij mij altijd. Of ga iets doen zodat je je energie en boosheid kwijt kan. Zelf doe ik judo, een keer in de week alles even vergeten en alles er uit gooien.
    Succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb dat ook, precies hetzelfde. alsof ik tegen iedereen wil katten en ruzie wil maken. Ik heb dat vorig jaar zo lang volgehouden dat ik zelfs een vriendin ben verloren omdat ik zo bot tegen haar deed en haar negeerde.
    ze had niets fouts gedaan, alleen ik voelde me gewoon boos en dat reageerde ik op haar uit. ook thuis deed ik dat bij iedereen, mijn broer was het mikpunt waar ik altijd op schold en ruzie mee maakte. Nu heb ik even alles helder op een rijetje gezet en ben ik me minder gaan schelen om wat andere denken en vinden. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt, een stuk of 10 in één klap. haha, het is een heel vriendengroep die mij heeft geaccepteerd. Ik kan het van de positieve kant bekijken maar dat is gemeen voor mijn beste vriendin. Soms zie ik haar wel lopen en dan denk ik 'als ik gewoon normaal deed, hoe zou het er dan uit hebben gezien?' maar daar wil ik niet over nadenken want dat maakt me weer boos.
    Wat jij en ik moeten doen is gewoon 'whatever' zeggen tegen iedereen en doen wat we leuk vinden. ik trek me gewoon soms even terug uit de drukke onaardige wereld door op Q te komen bijv, of te gaan schrijven of muziek te luisteren. (: zo hé, dat is veel getypt. nu weer verder met leren! Khoop dat het heeft geholpen.

    ik snap het wel van je vriend hoor. ik zou daar ook niet tegen kunnen.(mijn vriend heeft het uitgemaakt omdat hij verliefd werd op dat ene meisje waar hij veel te veel mee omging, oh damn ik haat die bitch)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:26 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:26 ]

    RainbowDash schreef:
    Je hebt een vriend? Je praat alleen over bas en dit is nieuw, dus misschien heeft ie daar een punt :P Maar ik ben sowieso in de war xD




    Haha ik heb al best lang een vriend hoor. x'] nouja best lang.. een paar weken. xD en waarom ben je in de war?

    LOL @ die plaatjes :'D made me laugh!

    OKE OKE ik weet het al ik ga afkicken, ik verander mijn username naar de naam van mijn vriend, en ga hem aanbidden. -gooit bas in de prullenbak- IT HURTS DEEP INSIDE OF MY HEART. x_x

    uhum.

    Nou Gilbert, bedankt voor je commentaar, ik zal 'whatever' zeggen tegen alles, en niet zo boos proberen te doen. Oke dat laatste moet ik nog wel aan werken maar oke, toch bedankt voor je commentaar. Net als alle andere.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    LOL, ik heb ook zo'n vriendin. Eventjes ruzie mee en gelijk verwijdert ze de fotos waarop ze samen met mij staat op Facebook. Zo sneu.
    edit: dat is niet mijn vriendin-vriendin btw. :')

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:28 ]


    ars moriendi

    Zeik maar tegen mij aan, laat je gaan. En ga daarna lief doen tegen je vriend :'D


    -