• mijn kat heeft nog nooit een kattensnoepje lekker gevonden
    en opeens vandaag die ik voor dierendag heb gekocht
    eet ze hem opO_o

    om dit topic nuttig te houden wie heeft er ook wel kieskeurige dieren??


    You can't not look cool with a crossbow.

    Onze katten eten alleen Gourmet. (cat)
    En dat is duur.


    Destroy what destroys you.

    ooooh nu je het zegt, ga ik mijn kat een kattensnoepje geven. En daar zijn ze echt gek op, ze worden er helemaal wild van hahahaha
    Maar wel een beetje ja, sommige lusten ze ineens niet meer als ze het te vaak gehad hebben :/


    As travars

    Ja mijn hond, Als je een heel koekje aan haar geeft, wilt ze het niet, breek je er stupkjes van af, dan eet ze het wel xD


    Hallo

    I dont have pets :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MoonScarlet schreef:
    Ja mijn hond, Als je een heel koekje aan haar geeft, wilt ze het niet, breek je er stupkjes van af, dan eet ze het wel xD

    net zoals mijn hondxD
    maar soms spuugt ze het uit als ze het niet lekker vind-.-


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb ook kattensnoepjes gekocht en mijn kat is er dol op
    Ik moet ze altijd verstoppen als ik weg ga


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, die van mij :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    klink als mijn kat aleen zij vind eerst iets heel lekker en dan een paar weken daarna weer vies =.='


    Shoganai i ne~

    AppleCider schreef:
    klink als mijn kat aleen zij vind eerst iets heel lekker en dan een paar weken daarna weer vies =.='


    en dan kijkenz e je zo aan van: "Hoe DURF je me dit voor te zetten?"


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prometheus schreef:
    Onze katten eeten alleen Gourmet. (cat)
    En dat is duur.


    i put the fun in funeral

    Mijn kat eet alleen Royal Canin brokken, en Gourmet Paté. Nouja het is ook een echte Ragdoll met een achternaam en een hele stamboom en die mikmak, plus een roze halsbandje met diamantjes die ik haar gegeven heb HAHA verwend nest. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Prometheus schreef:
    Onze katten eeten alleen Gourmet. (cat)
    En dat is duur.

    OF, van die zakjes van Whiskas. Maar alleen die met saus. En soms heeft hij kuren en eet hij niks, alsof ik hem spruitjes voorschotel of zo --'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    AppleStrudel schreef:
    (...)
    net zoals mijn hondxD
    maar soms spuugt ze het uit als ze het niet lekker vind-.-


    Endat doet die van mij weer niet xD
    maar als mijn broer haar dorito hot and spicey geeft, is ze binnen 8 seconden bij haar water bak xD


    Hallo

    mijn kat wil alleen door de deur heen als ik hem wagenwijd voor haar openhoud. Ze is de koningin niet!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Lol onze kat eet alleen voor maar drie weken hetzelfde daarna wil hij het niet meer...