• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Ja, maar als jij op klappen staat betwijfel ik het me dat je dat meteen ziet. :'D


    Tuurlijk wel xD of... voet tegen de deurpost en keihard aan die ketting trekken xD

    Ik zou serieus gewoon echt pissen in me broek, niet eens moeiten doen om dat ding open te krijgen.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Jawel, helemaal links onderin zit een bolletje dat wijder is, waar je het pinnetje dan uit kunt halen. Dacht het eerst ook hoor, maar het is mogelijk. Als je niet heel nodig naar de wc moet. :'D

    Aha.
    Dan is het maar goed doet ik altijd mijn kettingzaag bij me heb voor het geval ik zo'n slotje tegen kom (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hahaha, geniaal.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou die ketting stukmaken :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Positive schreef:
    Ik zou serieus gewoon echt pissen in me broek, niet eens moeiten doen om dat ding open te krijgen.


    Lol, dat is wel erg makkelijk opgeven hoor. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou op zoek gaan naar een andere wc :W


    -

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Lol, dat is wel erg makkelijk opgeven hoor. :'D

    Ja Iknow dat komt omdat ik een snelle opgever ben opdat gebied dan

    PureObsessed schreef:
    Het zweet zou me letterlijk uitbreken ;O


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PureObsessed schreef:
    Het zweet zou me letterlijk uitbreken ;O


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Geweldig :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Da's knap lullig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    eikeldopje schreef:
    Then, he had to pee in his pants.(nerd)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het is op zich niet echt een moeilijk doolhof, en als je het een paar keer gedaan hebt zal het wel meevallen.
    Behalve als je 's nachts moet :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zit een slot niet aan de binnenkant van de wc ipv de buitenkant? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you