• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius =D
    Het heeft niet eens een einde xD

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:26 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    LOL :'D

    Toboe schreef:
    Genius =D

    Hoi.

    OT: Love it, moet je dat bij een wc doen en dan iemand laxeermiddelen geven :'D


    -

    Then, he had to pee in his pants.(nerd)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Genius schreef:
    (...)
    Hoi.

    OT: Love it, moet je dat bij een wc doen en dan iemand laxeermiddelen geven :'D


    En een gerecht met héél veel olie van tevoren. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    lijkt een beetje op de wachtwoorden van Ravenclaw. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het zweet zou me letterlijk uitbreken ;O


    I love you Tim

    Dan... doe je dat ding zo ver mogelijk naar links in die puzzel en kruip je tussen de deur door? *O*

    Toboe schreef:
    Genius =D
    Het heeft niet eens een einde xD


    Jawel, helemaal links onderin zit een bolletje dat wijder is, waar je het pinnetje dan uit kunt halen. Dacht het eerst ook hoor, maar het is mogelijk. Als je niet heel nodig naar de wc moet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    UN schreef:
    lijkt een beetje op de wachtwoorden van Ravenclaw. (:


    Die hebben tenminste een antwoordt, hier zit niet eens een eind aan volgens mij. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    links, omlaag, rechts, omhoog, rechts, omlaag, links, omhoog, links, omlaag, links, omhoog, links, omlaag, links, omlaag, links, omlaag, rechts, omlaag, links, omlaag, links and done:Y)

    Altair schreef:
    Dan... doe je dat ding zo ver mogelijk naar links in die puzzel en kruip je tussen de deur door? *O*


    Handig als je wat dikker bent. :'D
    Al zou ik hem gewoon open breken wss. o.O


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Die hebben tenminste een antwoordt, hier zit niet eens een eind aan volgens mij. :'D


    Jaweeeel! Zie post boven je. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    links, omlaag, rechts, omhoog, rechts, omlaag, links, omhoog, links, omlaag, links, omhoog, links, omlaag, links, omlaag, links, omlaag, rechts, omlaag, links, omlaag, links and done:Y)


    Ja, maar als jij op klappen staat betwijfel ik het me dat je dat meteen ziet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Positive schreef:
    LOL :'D