• ... want ik kan mezelf maar niet tot wiskundehuiswerk zetten :'D
    Dus, post hier gerust:
    - Redenen waarom wiskundehuiswerk belangrijk is
    - "Boze-coach"-berichtjes ('noem je dat nou VWO-gedrag? Ze zouden je terug moeten plaatsen, lui beest!')
    - Alles om me aan het werk te brengen EN te houden
    - Andere shit die je kwijt wilt, zodat het nog een beetje interessant blijft voor de rest :'D
    MOTIVATE THE SHIT OUTTA ME PLIES (flower).

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Als je nu wiskunde gaat maken krijg je een muffin :Y)

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Ik heb in elk geval komende week en waarschijnlijk nog wel langer geen Wikunde
    Dit weekend is de zoon van mijn wiskunde docente namelijk overleden
    Dus ik heb geen wiskunde huiswerk
    GoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGoGo

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Nou als het helpt, you're not alone. Ik heb nog bergen werk die op me liggen te wachten (zingend O.o) en toen heb ik besloten dat ik het gewoon niet meer ging doen.

Maar goed, wat doe jij nog op Quizlet! Ga Wiskunde maken! Lui kind! Straks ga je buizen en dan moet je veranderen van richting!

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Als je nu geen wiskunde gaat maken, ga je niet over. En dat wil je uiteraard niet.
    Zelfs ik doe dat, maar ik vind wiskunde niet zo erg.
    Maken die handel, potjandorie.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Jesus Christ! Go away from here and get back to your homework!
    If you don't make your homework, you'll have bad marks. When you have bad marks, you'll not pass the year. When you keep repeating that, you have to do Havo or lower. And if you stop making your homework, you don't get a diploma. You won't get a job and you will become poor. You'll have no money. And then... you die.

THE END.

Heb net al mijn huiswerk afgekregen. *O*

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Is zien, motivatie
    Als je nu je wiskundehuiswerk gaat maken, help ik je misschien als je iets niet snapt (A)

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Casiraghi schreef:
    Heb net al mijn huiswerk afgekregen. *O*

*jaloers* ik moet nog iets van tien opdrachten D':
    En jullie zijn geweldig. Ik heb de eerste 4 opdrachten al af, TENK JOE! <3

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Altair schreef:
    Jesus Christ! Go away from here and get back to your homework!
    If you don't make your homework, you'll have bad marks. When you have bad marks, you'll not pass the year. When you keep repeating that, you have to do Havo or lower. And if you stop making your homework, you don't get a diploma. You won't get a job and you will become poor. You'll have no money. And then... you die.
    THE END.

i put the fun in funeral

Fuck school, I'm gonna be a pony when I grow up :)

Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead