• Knorr heeft altijd van die kutreclames over boeren, echt met zo'n fucking kutaccent en allemaal over het platteland en koeien, ALSOF HEEL NEDERLAND ZO IS. Als de hele wereld dat ziet denken ze vast dat wij nog in de middeleeuwen leven, goddamn wat een vreselijke reclames, zo krijgt Holland een slechte reputatie! Aan welke reclame kunnen jullie je ergeren?

    I'm sexy and I know it ~ oke dat moest even. :'D -echt random-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wtf! Begin zo niet hoor. Ik werk op een boerderij. En boeren zijn AWESOME!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    you're very sexy <3

    waarom meot Nederland een goede reputatie? I don't like holland!
    en ik kom er vandaan! (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reclame over eten. Daar krijg ik altijd honger van.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Diggory schreef:
    Wtf! Begin zo niet hoor. Ik werk op een boerderij. En boeren zijn AWESOME!


    That's not his point.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Die Zalando reclames --'. Waarom moeten ze bij elke reclame zo zitten gillen/schreeuwen -.-'.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    Die Zalando reclames --'. Waarom moeten ze bij elke reclame zo zitten gillen/schreeuwen -.-'.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    That's not his point.

    Wel de mijne. Niemand hoeft een hekel aan het boerenleven te hebben. Het is juist leuk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik haat eigenlijk alle reclames.

    PLUS! Serieus, die ergeren me zo erg, vreselijk gewoon! En Zalando inderdaad, zo verschrikkelijk!

    Diggory schreef:
    (...)
    Wel de mijne. Niemand hoeft een hekel aan het boerenleven te hebben. Het is juist leuk.


    Zegt hij toch niet? --'
    hij zegt dat niet heel Nederland zo is,.
    Learn to read.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diggory schreef:
    Wtf! Begin zo niet hoor. Ik werk op een boerderij. En boeren zijn AWESOME!

    Boeren zijn niet awesome, JIJ vind boeren awesome. Ik haat alles wat met het platteland te maken heeft.

    Deze is al best oud, maar jahoor, iedere nederlander die knorr koopt ofzo rijd zeker op een tractor ofzo ._.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Tele2. Snap best dat ze 't cheap-imago willen houden, maar ze komen me niet echt serieus en betrouwbaar over op die manier.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Tele2. Snap best dat ze 't cheap-imago willen houden, maar ze komen me niet echt serieus en betrouwbaar over op die manier.

    Is dat niet die met dat schaap?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dursley schreef:
    PLUS! Serieus, die ergeren me zo erg, vreselijk gewoon! En Zalando inderdaad, zo verschrikkelijk!

    Ja inderdaad, die wijven van die reclame zijn echt .. vreselijk.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Altair schreef:
    Ik haat eigenlijk alle reclames.