• Knorr heeft altijd van die kutreclames over boeren, echt met zo'n fucking kutaccent en allemaal over het platteland en koeien, ALSOF HEEL NEDERLAND ZO IS. Als de hele wereld dat ziet denken ze vast dat wij nog in de middeleeuwen leven, goddamn wat een vreselijke reclames, zo krijgt Holland een slechte reputatie! Aan welke reclame kunnen jullie je ergeren?

    I'm sexy and I know it ~ oke dat moest even. :'D -echt random-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    RiverDance schreef:
    Die Zalando reclames --'. Waarom moeten ze bij elke reclame zo zitten gillen/schreeuwen -.-'.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Zegt hij toch niet? --'
    hij zegt dat niet heel Nederland zo is,.
    Learn to read.

    Jij moet eens ophouden om de hele tijd commentaar op mij te hebben. Ik heb je niks misdaan!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    Wtf! Begin zo niet hoor. Ik werk op een boerderij. En boeren zijn AWESOME!


    Nou ja, bijna dan. Ik woon in een boerendorp. ^^
    Maar nee, ik erger me de eerste keer niet aan reclames.
    Pas wanneer ik een hele avond heb gekeken.
    Oh, en ik erger me meer aan reclames van tvprogrammas zoals hart van Nederland, Hart tegen hard en nog zo'n onzin programma's.
    O, en over accenten gesproken. Flikken Maastricht met hoog-hollands accent, juist, dat is het hem. Of Flikken Gent ondertiteld voor onze hollanders die geen Vlaams kunnen.
    Kom op zeg.
    En dan erger jij je om die reclame van Knorr? o.O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De reclames van Mona, wordt het Limburgse accent ook helemaal belachelijk gemaakt ;l
    En die met dat schaap, zó dom.


    Me so good.

    die van kips lever worst waar ze dat blije liedje zingen van "liever kipsleverworst dan gewoon een leverwordt tatamtatamtatatatam" Omygosh


    its always the same road,it just go's on and on..

    Die 'Bel je schor' reclames. Ik erger me dood aan die stemmen dan (finger)


    -

    zo wa sbij big time rush belgië. echt zo met mmiddeleeuwse boertjes met een heel raar accent & rare kleren. :3


    Save me from myself.

    nou, het gaat niet over HEEL Nederland

    ik vind die Plus reclames irritant
    heb namelijk ook een hekel aan die winkel zelf :Y)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:42 ]

    Ach, volgens mij denk menig buitenlander dat toch al, dat iedereen hier koeien heeft, kaas maakt en op klompen loopt. Behalve als je het woord 'Amsterdam' zegt natuurlijk, dan zijn ze ineens heel enthousiast.

    Anyway, bijna alle reclames van supermarkten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dursley schreef:
    PLUS! Serieus, die ergeren me zo erg, vreselijk gewoon! En Zalando inderdaad, zo verschrikkelijk!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    De reclames van Knorr zijn in België anders.
    Ik heb een hekel aan de reclame van Thalis, ofzo


    Ex astris, sciencia

    Die reclame van danacol. "Ja, we worden allemaal wel eens een dagje ouder hé, hehe. Maar je kunt wel iets doen aan je Chchcholestorol."


    We bring our sons up to get gunned down.

    RiverDance schreef:
    Die Zalando reclames --'. Waarom moeten ze bij elke reclame zo zitten gillen/schreeuwen -.-'.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Je kan zeggen wat je wilt, ik besterf het nog altijd bij dit stukje van die nieuwe reclame:



    En dat gezicht van mijn moeder dan ook, als ik voor de 100e keer weer helemaal strijk lig om dat ene kleine kutstukje. :')


    ars moriendi

    Ik denk niet dat ze die knorr-reclames in het buitenland uitzenden xD Dus de reputatie van Nederland gaat er niet echt aan... bovendien weet elke Nederlander heus wel hoe z'n eigen land in elkaar zit.

    Ik heb een hekel aan reclames waarin iedereen zo ontzettend gemaakt, vólmaakt gelukkig is(flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?