• [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:58 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    En als je pech het?


    dan kan je er niet in
    als je heel erg op tijd bent kan je dus nog naar binnen, maar de mensen met een code mogen natuurlijk eerst en je moet door een aparte ingang
    dus dan moet je er eigenlijk wel heel erg op tijd zijnxd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ga niet mogen hoor want, als ik niet zeker ben


    i'm broken, do you hear me.

    Ik en m'n vriendinnen gaan gewoon. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Houis schreef:
    (...)

    dan kan je er niet in
    als je heel erg op tijd bent kan je dus nog naar binnen, maar de mensen met een code mogen natuurlijk eerst en je moet door een aparte ingang
    dus dan moet je er eigenlijk wel heel erg op tijd zijnxd




    Omgod omgod omgod


    i'm broken, do you hear me.

    wow ik heb gister echt wat gemist door niet mee naar jagers te gaan.. al mijn vriendinnen hebben ruzie met een ander meisje waar ik ook wel mee bevriend ben;o


    What's so bad about being different?

    fock; mijn hart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    fock; mijn hart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    WATWATWAT?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ma dat is dan vijf seconde, zonder handtekening?


    i'm broken, do you hear me.

    SWIETIES IK BEN ER WEER, maar ik moet nog wel mijn hw voor bio, duits en frans doen en leren voor mijn latijn en grieks toets, dus ik reageer wat langzamer (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    FABIENNE<3


    What's so bad about being different?

    @chelseaa, nee je kan dan ook gewoon naar binnen waar je ze ziet enzo, alleen van een handtekening ben je niet zeker.

    FABIENNNEEE<<33333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Nouis schreef:
    wow ik heb gister echt wat gemist door niet mee naar jagers te gaan.. al mijn vriendinnen hebben ruzie met een ander meisje waar ik ook wel mee bevriend ben;o


    wooow ;o


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    oke, is er iemand hier ooit zwanger geweest - denk het niet hoowr - zo ja, hoe verliep je zwangerschap want ik moet een zwangersschapskalender maken xd serieuw het is echt een pokkewerk want ik moet per week zeggen wat er met de baby en het lichaam gebeurt en hoe groot en ongeveer is etc en ik ben al een paar dagen bezig en ben bas bij week 15 O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Houis schreef:
    (...)

    wooow ;o


    ja zo zat ik ook.. en die ene vriendin die wilt dat ik partij kies.. maar ik ga toch niet kiezen tussen mijn vriendinnen.. en ik laat sowieso niet mijn beste vriendinnen vallen


    What's so bad about being different?

    AAAAAHHHH NOOOOUUUUU, M'N VRIENDINNEN MOGEN NOG STEEDS NIET MET DE TREIN. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''