• [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:58 ]

It's like I'm finally awake - One Direction.

xJoellaMalik schreef:
    PEEEPS.
    TELL ME jullie favo 1D quotes (:
    uuuuuuuuh, ik vind ze allemaal leuk, maar hoe niall dit zegt is geniaal; you're such an idiot. maar ik vind ook POTATO leuk, en i like girls who eat carrots. dus ik zou het niet weten.

If you spread your wings, you can fly away with me.

Haha omg echt, ik weet net waarom maar als je je down voelt en je komt hier, lach je gewoon bijna meteen weer :3

hahaha, wij zijn gewoon goed met zijn alle (:

Turn me up when you feel low | One Direction

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Narry schreef:
    Haha omg echt, ik weet net waarom maar als je je down voelt en je komt hier, lach je gewoon bijna meteen weer :3

You can feel the love. <33

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

BOEMBOEMBOEM, volgende weekg ga ik naar Londen, yaaay. <333

JOELLAAA CHANOU DE REST:

1DstreetteamNL Dutch 1D Street team
    Voor de mensen die geen code hebben... WE HEBBEN GOED NIEUWS VOOR JE? Er zijn 200 extra plaatsen. Check hier on.fb.me/pQ1CJ0

ChaeRim schreef:
    BOEMBOEMBOEM, volgende weekg ga ik naar Londen, yaaay. <333
    IK HOOP ZO HARD DAT IK OOK NAAR LONDEN MAG HE HIHI <3

If you spread your wings, you can fly away with me.

Houis schreef:
    JOELLAAA CHANOU DE REST:

1DstreetteamNL Dutch 1D Street team
    Voor de mensen die geen code hebben... WE HEBBEN GOED NIEUWS VOOR JE? Er zijn 200 extra plaatsen. Check hier on.fb.me/pQ1CJ0
    LINKLINKLINK

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Goed nieuws!!

We hebben NET te horen gekregen dat we 200 extra plekken weg kunnen geven in Hotel Arena voor mensen ZONDER code. Je kan dan alsnog het event bijwonen. Helaas kunnen we voor deze plekken NIET toezeggen of je ook een handtekening kan krijgen. Maar je hebt wel de kans om One Direction in het echt te zien!

Wie het eerst komt, maakt kans op één van deze extra plaatsen. JE HOEFT HIERVOOR NIET TE BELLEN OF TE MAILEN. Mensen met een code kunnen natuurlijk gegarandeerd naar binnen en zijn verzekerd van een handtekening.

We zien jullie woensdag!

link: http://www.facebook.com/1DHOLLAND

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Some things are changing too much.

Houis schreef:
    Goed nieuws!!

We hebben NET te horen gekregen dat we 200 extra plekken weg kunnen geven in Hotel Arena voor mensen ZONDER code. Je kan dan alsnog het event bijwonen. Helaas kunnen we voor deze plekken NIET toezeggen of je ook een handtekening kan krijgen. Maar je hebt wel de kans om One Direction in het echt te zien!

Wie het eerst komt, maakt kans op één van deze extra plaatsen. JE HOEFT HIERVOOR NIET TE BELLEN OF TE MAILEN. Mensen met een code kunnen natuurlijk gegarandeerd naar binnen en zijn verzekerd van een handtekening.

We zien jullie woensdag!
    Ik ben daar dan pas om half 4, dus dat kan ik wel vergeten

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Snickers schreef:
    (...)Ik ben daar dan pas om half 4, dus dat kan ik wel vergeten

awhh ):

Houis schreef:
    Goed nieuws!!

We zien jullie woensdag!

OMG OMG OMG OMG OMG. IK HOOP ZO DAT IK TOCH KAN.