• [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:58 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ga even Engels leren..
    voor zover dat lukt, als je niets meer kunt zien door tranen & je de hele tijd kotsneigingen hebt ;c


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ugh, wat zijn mensen irritant die alleen maar over hen zelf willen praten :s ohmygod >.<
    Serieus, de hele tijd lopen zeiken over hoe moeilijk (facking makkelijk) hun leven wel niet is, srsly wil je zeiken om niks kom dan niet bij mij aan, ik heb het al moeilijk genoeg met mijn eigen problemen, hoef ik die van anderen niet bij /en dan doel ik op de mensen die niet ook naar mij willen luisteren, voor jullie ben ik er altijd <3

    Houis schreef:
    (...)

    awhh ):
    ):


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Ik ga even Engels leren..
    voor zover dat lukt, als je niets meer kunt zien door tranen & je de hele tijd kotsneigingen hebt ;c


    *mentale steun*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    KABOEEEEEEEEEEEEEM
    IK GA NAAR FACKING AMSTERDAM WOENSDAG <33333333


    Some things are changing too much.

    Snickers schreef:
    Ik ga even Engels leren..
    voor zover dat lukt, als je niets meer kunt zien door tranen & je de hele tijd kotsneigingen hebt ;c

    Aaawh.
    wat is er meisje?


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    Ugh, wat zijn mensen irritant die alleen maar over hen zelf willen praten :s ohmygod >.<
    Serieus, de hele tijd lopen zeiken over hoe moeilijk (facking makkelijk) hun leven wel niet is, srsly wil je zeiken om niks kom dan niet bij mij aan, ik heb het al moeilijk genoeg met mijn eigen problemen, hoef ik die van anderen niet bij /en dan doel ik op de mensen die niet ook naar mij willen luisteren, voor jullie ben ik er altijd <3


    Ik ken 't, er zijn zoveel mensen zoals dat. Echt irritant gewoon.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Ugh, wat zijn mensen irritant die alleen maar over hen zelf willen praten :s ohmygod >.<
    Serieus, de hele tijd lopen zeiken over hoe moeilijk (facking makkelijk) hun leven wel niet is, srsly wil je zeiken om niks kom dan niet bij mij aan, ik heb het al moeilijk genoeg met mijn eigen problemen, hoef ik die van anderen niet bij /en dan doel ik op de mensen die niet ook naar mij willen luisteren, voor jullie ben ik er altijd <3
    Dat ken ik >< bah.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    xJoellaMalik schreef:
    KABOEEEEEEEEEEEEEM
    IK GA NAAR FACKING AMSTERDAM WOENSDAG <33333333


    WHAAAA<3
    DAN GA IK JOU OOK MEETEN<3


    What's so bad about being different?

    @marrit LIEVERD WE ZIJN ER VOOR JE <333

    @Esther, ik ken het, ik haat het ook -.-

    @Joella YEAHHHHHH (: DAN GA IK JOU OOK MEETEN WSS (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xJoellaMalik schreef:
    KABOEEEEEEEEEEEEEM
    IK GA NAAR FACKING AMSTERDAM WOENSDAG <33333333


    Moeten we eigenlijk wachten op een mail van Sony of mogen we er gewoon zelf heen? x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    IK GA DAN SPIJBELEN OP SCHOOL SAMEN MET MIJN VRIENDINNEN.
    AAAAAAAAAAAAAAH


    Some things are changing too much.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik ken 't, er zijn zoveel mensen zoals dat. Echt irritant gewoon.

    Gosh ja, en dan vind zo'n vriendin het ook nog raar dat haar vriendje mij best iets ergs wat hij heeft meegemaakt verteld, nog voordat zij het wist :s

    JOELLA ZORG DAT JE OOK OM HALF 11 OP HET STATION BENT <33333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Gosh ja, en dan vind zo'n vriendin het ook nog raar dat haar vriendje mij best iets ergs wat hij heeft meegemaakt verteld, nog voordat zij het wist :s


    Jezus, dat kan gewoon? Want je hebt ook met meerdere mensen een sterke band. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''