• [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:58 ]

It's like I'm finally awake - One Direction.

Houis schreef:
    @chelseaa, nee je kan dan ook gewoon naar binnen waar je ze ziet enzo, alleen van een handtekening ben je niet zeker.

FABIENNNEEE<<33333

oh god, ik moet omgod omgod omgod
    maar hoe moet ik dat hier dan plots zeggen, ik moeot daar dan vroeg zijn eh

i'm broken, do you hear me.

Fack, ik mag waarschijnlijk ook niet. Want ik wil dan de hele dag vrij van school en donderdag ben ik ook al de hele dag niet op school. ;x

I like boys who drive cars too slow.

Bradford schreef:
    oke, is er iemand hier ooit zwanger geweest - denk het niet hoowr - zo ja, hoe verliep je zwangerschap want ik moet een zwangersschapskalender maken xd serieuw het is echt een pokkewerk want ik moet per week zeggen wat er met de baby en het lichaam gebeurt en hoe groot en ongeveer is etc en ik ben al een paar dagen bezig en ben bas bij week 15 O.o
    Ja, ik was vorig jaar zwanger. Mn kind heb ik gedumpt:Y)
    Nee, just kidding. Ik heb geen idee O.o

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

schatjes, ik moet eten
    TOT ZOOO xoxoxoxox

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van die extra plaatsen moet vinden. 400 plaatsen is al vrij veel enzo, maar kijk. Ik wil toch liever minder mensen dan dat er mensen flauwvallen of geplet worden door de hitte of druk, omdat iedereen ze zo graag goed wil zien. Ik kies dan liever voor veiligheid. (cat)

SLOAN.

Nouis schreef:
    (...)

ja zo zat ik ook.. en die ene vriendin die wilt dat ik partij kies.. maar ik ga toch niet kiezen tussen mijn vriendinnen.. en ik laat sowieso niet mijn beste vriendinnen vallen

ind, ze kan niet zeggen dat je partij moet kiezen

in mijn ogen: als zij vind dat jij moet kiezen is zij geen echte vriendin.

Blameniall schreef:
    Ik weet nog niet zo goed wat ik van die extra plaatsen moet vinden. 400 plaatsen is al vrij veel enzo, maar kijk. Ik wil toch liever minder mensen dan dat er mensen flauwvallen of geplet worden door de hitte of druk, omdat iedereen ze zo graag goed wil zien. Ik kies dan liever voor veiligheid. (cat)

toch, er gaan zoveel meisjes blij zijn
    toc heen glimp van ze op de vangen en zeg nu zelf dat verdient iedereen

Houis schreef:
    (...)

ind, ze kan niet zeggen dat je partij moet kiezen

in mijn ogen: als zij vind dat jij moet kiezen is zij geen echte vriendin.

Ik ga ook gwn niet kiezen.. ik zweer.. mijn beste vriendinnen laat ik niet vallen..

voor mij is ze ook geen echte vriendin meer hoor;o like omg ze heeft het hele jaar.. vorig jaar en dit jaar allemaal leugens lopen vertellen en verspreiden;o

What's so bad about being different?

in loooooove:

:9~

The soul needs autumn.

@lotte ja daar zat ik ook gelijk aan te denken,,,
    maar ik gun het hun ookwel...

ChelseaPayne schreef:
    (...)

toch, er gaan zoveel meisjes blij zijn
    toc heen glimp van ze op de vangen en zeg nu zelf dat verdient iedereen

Hahaha i knoow. Ik kan er persoonlijk wel tegen, maar ik vind het sneu voor echte fans die daar niet tegenkunnen en een code hebben gehad en dan worden geplet en dan het halve evenement missen, omdat ze ontzettend geplet worden door andere fans die groter en sterker zijn.

SLOAN.

Nouis schreef:
    (...)

Ik ga ook gwn niet kiezen.. ik zweer.. mijn beste vriendinnen laat ik niet vallen..

voor mij is ze ook geen echte vriendin meer hoor;o like omg ze heeft het hele jaar.. vorig jaar en dit jaar allemaal leugens lopen vertellen en verspreiden;o

jeetje -.-

Blameniall schreef:
    (...)

Hahaha i knoow. Ik kan er persoonlijk wel tegen, maar ik vind het sneu voor echte fans die daar niet tegenkunnen en een code hebben gehad en dan worden geplet en dan het halve evenement missen, omdat ze ontzettend geplet worden door andere fans die groter en sterker zijn.

dat is waar maar iedereen gaat eralles aan doen niet te freaken en die dingenm dat weet ik zeker zodat het niet als in zweden is

ChelseaPayne schreef:
    (...)

dat is waar maar iedereen gaat eralles aan doen niet te freaken en die dingenm dat weet ik zeker zodat het niet als in zweden is

Maar vooral vind ik het vaag dat ze nu opeens wel extra plaatsen geven voor mensen zonder code en bandje en terwijl het eerst was van blablabla nee blablabla

SLOAN.

ME IS BACK.
    EN NOG STEEDS HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJ (:

Some things are changing too much.