• Ik had jullie verteld dat ik het vrijdag heb uitgemaakt met mijn ex-vriend en dat, dat allemaal goed is verlopen toch?
    Nou, na zonneschijn komt blijkbaar weer regen.
    Hij heeft me net een enorm schuldgevoel aangepraat door te zeggen dat ik hem nooit de kans heb gegeven, dat ik hem helemaal niet als vriend beschouw omdat hij niet eens op mijn feestje mag komen & door me van elke sociale media te verwijderen...
    Wtf is dit nou weer... Ik had juist zo gehoopt dit te kunnen voorkomen, ruzie met hem, want dat wilde ik helemaal niet :(
    Het normaal uitmaken kan dus schijnbaar niet.
    FML.


    Life is hard and then we die

    Awh, dat is echt zo kut. Het is al kut om het uit te maken, en dan dit ook nog. Sterkte..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    *zucht* Dat suckt zwaar

    *Sends you hugs*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arme annick ;C
    -hugs you tight-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I will give you sunshine and hugs! - sends -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahwww D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    lijk me vet kut voor jou


    -

    Dat is echt kut.....

    ja daggg
    die gozer kan echt de pot op.
    híj is dus de gene die vreemdging right? dan heb jij toch niks verkeerds gedaan? ;c hij heeft het zelf verpest. er zijn nog zoveel andere jongens (K)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HeyBanana schreef:
    ja daggg
    die gozer kan echt de pot op.
    híj is dus de gene die vreemdging right? dan heb jij toch niks verkeerds gedaan? ;c hij heeft het zelf verpest. er zijn nog zoveel andere jongens (K)
    Hahaha schatje ben je ook ^^
    Jep dat is hij ja, je hebt gelijk :)


    Life is hard and then we die

    Atropos schreef:
    Awh, dat is echt zo kut. Het is al kut om het uit te maken, en dan dit ook nog. Sterkte..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Gewoon niets van aantrekken!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb ooit eens een quote gevonden:
    Saying "We can still be friends" after a break-up, is like saying "Hey, the dog died but we can still keep it"

    Ik geloof dat er wel een waarheid achter zit.
    Vet lullig Annick. Maar het zal allemaal vast wel goed komen <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Ik heb ooit eens een quote gevonden:
    Saying "We can still be friends" after a break-up, is like saying "Hey, the dog died but we can still keep it"

    Ik geloof dat er wel een waarheid achter zit.
    Vet lullig Annick. Maar het zal allemaal vast wel goed komen <3
    Dat weet ik ook wel, maar ik wilde hem ook niet gaan haten ofzo... Maar het is zo stom dat hij me opeens overal gaat verwijderen... Dat slaat toch nergens op :S?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat weet ik ook wel, maar ik wilde hem ook niet gaan haten ofzo... Maar het is zo stom dat hij me opeens overal gaat verwijderen... Dat slaat toch nergens op :S?


    Misschien heeft hij het idee, dat het voor hem zo beter is. Al is het dan wel lullig dan hij je eerst allemaal verwijten naar je hoofd gaat gooien. Dat had hij ook niet moeten doen. En het is gewoon echt wel lullig van hem >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    Misschien heeft hij het idee, dat het voor hem zo beter is. Al is het dan wel lullig dan hij je eerst allemaal verwijten naar je hoofd gaat gooien. Dat had hij ook niet moeten doen. En het is gewoon echt wel lullig van hem >.<
    Nja, het is ook meer dat hij zijn vorige exen ook van facebook heeft verwijderd na de break-up omdat zij hem toen emotioneel schade hebben toegebracht. En dan echt erg he, zeggen dat ie lelijk is en autistisch en dom en alles. Nu word ik ook verwijderd terwijl ik nooit zoiets heb gedaan...


    Life is hard and then we die