• Donna is al opweg naar haar nieuwe huis. ze zit al in de auto, ze rijdt zelf, hopelijk komt er geen politie!! maar ze ziet al een politie auto! ze gaat een beetje onderuit zitten, de politie stopt bij haar auto, ze moet uit de auto, de politieman: mag ik je rijbewijs zien? Donna: ik heb die niet Politieman: waarom niet? Donna: want ik ben 14 en geen 18 Politieman: rij dan maar met ons mee naar huis, Donna: ik was net opweg naar mijn huis, want uhmm ik ben net verhuisd Politieman: waarom ben je dan alleen? Donna: ik heb geen ouders meer, ze zijn overleden en ik wil niet naar een tehuis, Politieman: dus je bent helemaal alleen in je nieuwe huis? Donna loog: ja.. ik bedoel nee ik heb nog een broer van 26. Politieman: dan is het goed, ga maar snel naar je huis toe, ik zie dit door de vingers, Donna: dankjewel. donna gaat weer in de auto, maar voordat ze de deur kan openen pakt de politieman haar en tongzoent haar, Donna duwt hem weg en gaat snel in de auto zitten en scheurt weg. Donna's hart klopt, dat was eng denkt ze. ze parkeert haar auto bij de pakeerplaats, verder loopt ze naar haar huis, voordat ze bij haar huis is komt ze nog langs een fontijn, bij de fontijn staat nog een groep met jongens. waneer je voorbij hun loopt zeggen ze: Heej moppie heb je wat te doen vanavond? ze negeert ze. de jongens fluiten en joelen. Donna voelt zich ongemakkelijk. haar huis staat voor de fontijn. ze gaat langzaam naar binnen, de jongens kijken naar haar, om te kijken dat haar niks overkomt.

    dit is een stukje van mijn verhaal... vinden jullie het goed? niet liegen om aardig te zijn!


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Ik vind het opzich wel leuk.
    Maar ik vind jou schrijfstijl een beetje irritant.


    everything, in time

    Ja, een beetje dat met dat Donna: en Politieman: enzo. (even om eht duidelijk te maken wat lena bedoelde..denk ik)


    Als je maar een ananas hebt..