• For my username! Say hello to Princess Luna ... Oftewel, de toekomstige NightmareMoon!


    *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    ... :x
    That's gonna be hard, lol


    Je houd hem madam !!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PrincessLuna schreef:
    I'm Nightmare fucking Moon, what are you gonna do?:Y)

    Pffft. Je weet niet wie je tegen over je hebt(joehoe)
    Tha Sinterklaas. Dan kom ik je halen, met al mijn duivelse pieten en de neem ik je mee naar Spanje. Mwhaha. En dan zul je ook te weten komen waarom er nooit verhalen zijn gemaakt over de kinderen die mee zijn genomen naar Madrid. Want oee, daar gebeuren foute dingen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Midna schreef:
    (...)

    Je houd hem madam !!


    En dat doet mijn handen nog meer jeuken :'D
    Helpt het als ik weer een BDSM plaatje terug neem? Daar herkende ook iedereen me altijd aan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Atropos schreef:
    (...)
    Pffft. Je weet niet wie je tegen over je hebt(joehoe)
    Tha Sinterklaas. Dan kom ik je halen, met al mijn duivelse pieten en de neem ik je mee naar Spanje. Mwhaha. En dan zul je ook te weten komen waarom er nooit verhalen zijn gemaakt over de kinderen die mee zijn genomen naar Madrid. Want oee, daar gebeuren foute dingen.

    Ik wil niet in die beschimmelde zak van die ouwe!
    I'll fight you off with black magic! (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Ik wil niet in die beschimmelde zak van die ouwe!
    I'll fight you off with black magic! (cat)

    Haha, nee dat zou ik ook niet willen. So, do you want to take the risk? (wbw)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    En dat doet mijn handen nog meer jeuken :'D
    Helpt het als ik weer een BDSM plaatje terug neem? Daar herkende ook iedereen me altijd aan. :'D


    hmmm maybe


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Atropos schreef:
    (...)
    Haha, nee dat zou ik ook niet willen. So, do you want to take the risk? (wbw)




    Voor niks naar Spanje? Misschien ben ik toch wel in! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:


    Voor niks naar Spanje? Misschien ben ik toch wel in! :'D

    Okeei, ik wil je er even aan herinnen dat 1: Je reist in een oude zak, en 2 je zult alle plekken van die zak leren kennen. En 3; in de pauzes zul jij moeten toekijken hoe ik uitgestrekt in de zon lig met mijn sexybaard. Terwijl jij achter tralies zit. Mwhaha.
    Als alles lukt natuurlijk. Maar goed. Jouw keuze om het risico te nemen. Maar ach, ik droom toch wel van andere dingen dan de dingen die jou gaan overkomen als mijn plannetje lukt:Y).


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Okeei, ik wil je er even aan herinnen dat 1: Je reist in een oude zak, en 2 je zult alle plekken van die zak leren kennen. En 3; in de pauzes zul jij moeten toekijken hoe ik uitgestrekt in de zon lig met mijn sexybaard. Terwijl jij achter tralies zit. Mwhaha.
    Als alles lukt natuurlijk. Maar goed. Jouw keuze om het risico te nemen. Maar ach, ik droom toch wel van andere dingen dan de dingen die jou gaan overkomen als mijn plannetje lukt:Y).


    Ik gooi gewoon m'n zweep over die ouwe reet van je. Pak drinken voor me, ik wil in de zon blijven liggen. *Hooghartig gezicht*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    Ik gooi gewoon m'n zweep over die ouwe reet van je. Pak drinken voor me, ik wil in de zon blijven liggen. *Hooghartig gezicht*

    We shall see ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.